Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціологічні дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Андрєєва Т. Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання/Т. Андрєєва, В. Захожа, Х. Харченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.116-126
2.

Арсеєнко А. Що таке неолібералівзм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.78-106
3.

Бабак І.М. Соціально-психологічна адаптація студентів у ВНЗ: проблеми і перспективи/І. М. Бабак, В. С. Черевик // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 3.-С.156 - 160
4.

Балакай О. Б. Проблема определения среднего класса в западной и отечественной социологии/О. Б. Балакай, Б. В. Кусмаров // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2012,N N 4.-С.75-79
5.

Бова А. Доходи і домагання: порівняльне дослідженння у чотирьох європейських країнах/А. Бова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.158-168
6.

Бойко-Бойчук Л. Метод матриць: особливості застосування у політичних дослідженнях/Л. Бойко-Бойчук // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.165-176
7.

Большаков Є. Якість прогнозування результатів виборів: міри точності та джерела помилок/Є. Большаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.95-115
8.

Вайт С. Стратегічні еліти і розширення Європи: російське питання/С. Вайт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.17-38
9.

Гацков М. Соціологічний аналіз і логос . Експлантаторна схема аналітичної соціології/М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.143-161
10.

Генов Н. Східна Європа як лабораторія соціальних наук/Н. Генов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.12-36
11.

Гнибіденко І. Вплив світової фінансово-економічної кризи на соціальну сферу України/І. Гнибіденко // Економіка України. -К., 2009,N №7.-С.64-74
12.

Головаха Є. Соціальні зміни в Україні та Європі: за результатами "Європейського соціального дослідження", 2005-2007 роки/Євген Головаха, Андрій Горбачик. - 2008
13.

Гольман Е. Г. Развитие представлений о телесных практиках в социальной науке/Е. Г. Гольман // Социологические исследования. -М.:Наука, 2014,N N 10.-С.127-136
14.

Губар О. М. Розуміння справедливості сучасною молоддю: досвід конкретно-соціологічного дослідження/О. М. Губар // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2010,N N 3.-С.184-191
15.

Дембіцький С. Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні/ С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.99-118
16.

Дембіцький С. Вступ до проблематики досліджень змішаного типу/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.143-163
17.

Дембіцький С. Теоретична валідизація на різних рівнях соціологічного дослідження/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.152-178
18.

Домбровська А. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрольно-Східної Європи/А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.163-183
19.

Дудина В. И. Социологические знания в контексте развития информационных технологий/В. И. Дудина // Социологические исследования. -М.:Наука, 2015,N N 6.-С.13-22
20.

Епштейн А. Д. Становлення гомосексуальної ідентичності та формування стіни відчуження між дорослими дітьми та їхніми батьками/А. Д. Епштейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.187-197
 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)