Пошуковий запит: <.>S=Соціологічні дослідження<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Андрєєва Т. Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання/Т. Андрєєва, В. Захожа, Х. Харченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.116-126
|
>2.
| Арсеєнко А. Що таке неолібералівзм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.78-106
|
>3.
| Бабак І.М. Соціально-психологічна адаптація студентів у ВНЗ: проблеми і перспективи/І. М. Бабак, В. С. Черевик // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2008,N N 3.-С.156 - 160
|
>4.
| Балакай О. Б. Проблема определения среднего класса в западной и отечественной социологии/О. Б. Балакай, Б. В. Кусмаров // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2012,N N 4.-С.75-79
|
>5.
| Бова А. Доходи і домагання: порівняльне дослідженння у чотирьох європейських країнах/А. Бова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.158-168
|
>6.
| Бойко-Бойчук Л. Метод матриць: особливості застосування у політичних дослідженнях/Л. Бойко-Бойчук // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.165-176
|
>7.
| Большаков Є. Якість прогнозування результатів виборів: міри точності та джерела помилок/Є. Большаков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.95-115
|
>8.
| Вайт С. Стратегічні еліти і розширення Європи: російське питання/С. Вайт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.17-38
|
>9.
| Гацков М. Соціологічний аналіз і логос . Експлантаторна схема аналітичної соціології/М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.143-161
|
>10.
| Генов Н. Східна Європа як лабораторія соціальних наук/Н. Генов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.12-36
|
>11.
| Гнибіденко І. Вплив світової фінансово-економічної кризи на соціальну сферу України/І. Гнибіденко // Економіка України. -К., 2009,N №7.-С.64-74
|
>12.
| Головаха Є. Соціальні зміни в Україні та Європі: за результатами "Європейського соціального дослідження", 2005-2007 роки/Євген Головаха, Андрій Горбачик. - 2008
|
>13.
| Гольман Е. Г. Развитие представлений о телесных практиках в социальной науке/Е. Г. Гольман // Социологические исследования. -М.:Наука, 2014,N N 10.-С.127-136
|
>14.
| Губар О. М. Розуміння справедливості сучасною молоддю: досвід конкретно-соціологічного дослідження/О. М. Губар // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ "Наука і освіта", 2010,N N 3.-С.184-191
|
>15.
| Дембіцький С. Теоретична валідність вимірювальної процедури і зміщення даних у соціологічному дослідженні/ С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.99-118
|
>16.
| Дембіцький С. Вступ до проблематики досліджень змішаного типу/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.143-163
|
>17.
| Дембіцький С. Теоретична валідизація на різних рівнях соціологічного дослідження/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.152-178
|
>18.
| Домбровська А. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрольно-Східної Європи/А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.163-183
|
>19.
| Дудина В. И. Социологические знания в контексте развития информационных технологий/В. И. Дудина // Социологические исследования. -М.:Наука, 2015,N N 6.-С.13-22
|
>20.
| Епштейн А. Д. Становлення гомосексуальної ідентичності та формування стіни відчуження між дорослими дітьми та їхніми батьками/А. Д. Епштейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.187-197
|
|
|