Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціологічні дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Тарасенко В. Науковий інтелект соціології/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.33-49
2.

Зыбцев В.Н. Исследование социальных факторов распространения табакокурения среди подростков/В. Н. Зыбцев, Е. Б. Лещинский // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2007,N N 3.-С.143-149
3.

Методы сбора информации в социологических исследованиях. Кн. 2:Организационно-методические проблемы опроса. Анализ документов. Наблюдение. Эксперимент
4.

Соціологічний вимір соціально-економічних процесів в Україні/[Балакірєва О. М. та ін.] ; за ред. О. М. Балакірєвої. - 2009
5.

Как провести социологическое исследование/под ред. М. К. Горшкова, Ф. Э. Шереги. - 1990
6.

Методы сбора информации в социологических исследованиях. Кн. 1:Социологический опрос
7.

Овсянников В. Г. Методология и методика в прикладном социологическом исследовании/В. Г. Овсянников. - 1989
8.

Фундаментальные и прикладные социальные исследования: методологические проблемы взаимодействия/под ред. В. Я. Емельеева, В. Г. Овсянникова. - 1988
9.

Иванов В. Н. Социология сегодня: опыт и проблемы социологических исследований/В. Н. Иванов ; отв. ред. В. С. Кружков. - 1989
10.

Паніотто В. Криза в методах опитування та шляхи її подолання/В. Паніотто, Н. Харченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 1.-С.3-19
11.

Домбровська А. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрольно-Східної Європи/А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.163-183
12.

Яковенко А. Про смисл життя з позиції соціологічної рефлексії/А. Яковенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.121-142
13.

Генов Н. Східна Європа як лабораторія соціальних наук/Н. Генов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.12-36
14.

Арсеєнко А. Що таке неолібералівзм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.78-106
15.

Епштейн А. Д. Становлення гомосексуальної ідентичності та формування стіни відчуження між дорослими дітьми та їхніми батьками/А. Д. Епштейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.187-197
16.

Ольшанський Д. В. Политический PR/Д. В. Ольшанський ; [голов. ред. Е. Строганова]. - 2003
17.

Гацков М. Соціологічний аналіз і логос . Експлантаторна схема аналітичної соціології/М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.143-161
18.

Тарасенко В. Соціологічна епістемологія: проблеми і можливості/В. Тарасенко, І. Майструк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 4.-С.162-176
19.

Гольман Е. Г. Развитие представлений о телесных практиках в социальной науке/Е. Г. Гольман // Социологические исследования. -М.:Наука, 2014,N N 10.-С.127-136
20.

Дембіцький С. Вступ до проблематики досліджень змішаного типу/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.143-163
 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)