Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціологія соціальна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

Сорока Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності/Ю. Сорока, Т. Зуб // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.222-236
2.

Волинський Г. Про соціальну диференціацію населення/Г. Волинський // Економіка України. -К., 2008,N №2.-С.79-84
3.

Тихонович В. Соціальна ситуація і соціальний інтерес: динамічний аспект/В. Тихонович // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.177-182
4.

Кандричин С. Диференціація соціального простору України і Білорусі як ефект "зіткнення цивілізацій"/С. Кандричин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.74-96
5.

Ануфрієва Р. Інтереси в структурі життєдіяльності осіб похилого віку/Р. Ануфрієва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.193-195
6.

Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
7.

Паращевін М. Релігійні групи в полі соціальних інтересів/М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.191-193
8.

Джонсон Д. Екзистенціальні аспекти довіри/Д. Джонсон, А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.78-93
9.

Єлейко М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.127-146
10.

Набруско І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання/І. Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.147-155
11.

Патракова А. Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації/А. Патракова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.169-185
12.

Нельга О. Етнічний склад і етнічна структура суспільства: спроба уточнення понять/О. Нельга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.115-126
13.

Отрешко Н. Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії/Н. Отрешко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.127-137
14.

Соболева Н. Соціальні інтереси в контексті ціннісної свідомості/Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.188-190
15.

Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
16.

Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
17.

Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
18.

Мельников А. Проблемне поле екзистенціальної соціології/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.83-102
19.

Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
20.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)