Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Якість -- Менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075)/Б 90
Автор(и) : Бужимська К.О., Циганенко Г.В., Бірюченко С.Ю.
Назва : Менеджмент якості в туризмі : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2006
Кільк.характеристики :134 с.: рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр.: с.117-121
Ціна : 33.00 грн
УДК : 338.48(075)
ББК : 65.9(4УКР)433Я73
Предметні рубрики: Туризм-- Якість-- Менеджмент
Анотація: Загальні принципи організації і забезпечення високої якості туристичного продукту та послуг.
Примірники : всього : ФОНД(2)
Вільні : ФОНД(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Медведев, Алексей
Назва : Основная проблема отечественной индустриии гостеприимства заключается в качестве
Місце публікування : Логистика: проблемы и решения: международ. науч.-практ. журнал. - К. ; Х.: Студцентр, 2020. - N 3. - С. 50-52 (Шифр lpre/2020/3)
Предметні рубрики: Туризм-- Якість-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): качество--качество общественного транспорта--якість громадського транспорту--сервис гостеприимства--сервіс гостинності
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)