Пошуковий запит: <.>S=Франчайзинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Ногачевський О. Ф. Франчайзинг в Україні: вибір і купівля франшизи/О. Ф. Ногачевський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 12.-С.63-69
|
>2.
| Григоренко Т. М. Формування франчайзингових роздрібних торговельних мереж/Т. М. Григоренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 12.-С.147-153
|
>3.
| Франчайзинг/О. Є. Кузьмін [та ін.] ; за ред. О. Є. Кузьміна. - 2011
|
>4.
| Магомедова А. М. Франчайзинг в Україні: проблеми теорії та практики/А. М. Магомедова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 11.-С.52-56
|
>5.
| Макаренко Т. Є. Концептуалізація розвитку франчайзингу в сучасних трансформаційних умовах/Т. Є. Макаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 6.-С.163-167
|
>6.
| Хлівний В. К. Франчайзинг у підприємницькій діяльності: теоретичні засади/В. К. Хлівний // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 11.-С.190-195
|
>7.
| Хлівний В. К. Особливості франчайзингу як виду підприємницької діяльності та вплив на нього різних чинників/В. К. Хлівний // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 1.-С.152-158
|
>8.
| Хлівний В. К. Франчайзинг в економічному розвитку України/В. К. Хлівний // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 3.-С.30-34
|
>9.
| Гринько Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств/Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 1.-С.145- 154
|
>10.
| Макаренко Т. Є. Інституалізація франчайзингу - передумова створення інвестиційного середовища/Т. Є. Макаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 3.-С.77-81
|
>11.
| Ткачук Т. Міжнародні туристичні підприємства на внутрішньому ринку франчайзингу/Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2017,N N 2.-С.95-107
|
>12.
| Франчайзинг як альтернативний спосіб створення та фінансового розвитку МСП/А. І. Іващенко [и др.] // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 22.-С.58-65
|
|