Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Маркетинг. Менеджмент : анализ, планирование, внедрение, контроль . -2-е изд., испр. и доп.
Паралельн. назви :Marketing. Management
Вихідні дані : СПб.: Питер, 1999
Кільк.характеристики :896 с.: ил.
Серія: Теория и практика менеджмента
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-8046-0048-6: 20.16 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/Z48
Автор(и) : Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo
Назва : Services Marketing : integrating Customer Focus Across the Firm . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Кільк.характеристики :XX, 668 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 661-668. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-247142-5: 075.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24я73339
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Споживачі-- Обслуговування
Географіч. рубрики:
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/G82
Автор(и) : Gregory, James R., Wiechmann, Jack G.
Назва : Marketing Corporate Image : the Company As Your Number One Product . -2nd ed.
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1998
Кільк.характеристики :XIII, 274 p.: ill.
Примітки : Ind.: p. 271-274. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-3307-2: 026.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Корпорації-- Імідж
Географіч. рубрики:
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/А37
Автор(и) : Alessandra, Tony, Barrera, Rick
Назва : Collaborative Selling : how to Gain the Competitive Advantage in Sales
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 1993
Кільк.характеристики :XVI, 239 p.
Примітки : Ind.: p. 235-239
ISBN, Ціна 0-471-59664-7: 025.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/Д42
Автор(и) : Джозлин, Роберт В., Хамфриз, Д. Кейт
Назва : Банковский маркетинг. Введение в рыночное планирование
Вихідні дані : М.: Церих-ПЭЛ, 1995
Кільк.характеристики :96 с
Примітки : Прил.: с. 73-89
ISBN, Ціна 5-87811-011-3: 1290000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262 + 65.050.24
Предметні рубрики: Банківський маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективний маркетинг--эффективный маркетинг--ринкове планування--рыночное планирование--маркетинговое планирование--маркетингове планування--ситуационный анализ--ситуаційний аналіз--конкурентная среда банка--конкурентне середовище банку--стратегия маркетинга--стратегія маркетингу--тактика маркетинга--тактика маркетингу--контроль виконання плану--контроль выполнения плана
Анотація: О планировании банковского маркетинга.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71/С72
Автор(и) : Спицын , Игорь Олегович, Спицын, Ярослав Олегович
Назва : Маркетинг в банке
Вихідні дані : Тернополь: Гарнекс; К.: Писпайп, 1993
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 5-8321-0005-0: 72000.00 крб
УДК : 336.71 + 339.138
ББК : 65.262.10 + 65.050.214
Предметні рубрики: Банківський маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговая информация--маркетингова інформація--маркетинг в банке--система планирования--система планування--планирование комплекса маркетинга--планування комплекса маркетинга--стратегия риска--стратегія ризику--организационная структура банка--організаційна структура банку--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Анотація: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/М27
Назва : Маркетинг : [сборник]
Вихідні дані : Киев: Україна, 1994
Кільк.характеристики :399 с.: табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-319-00922-4: 60000.00 крб
УДК : 339.138
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(3), БГ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(3), БГ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing Essentials
Вихідні дані : М.: Ростинтэр, 1996
Кільк.характеристики :704 с.: ил.
Примітки : Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна 5-87484-025-7: 16.10 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/З-59
Автор(и) : Зиглар, Зиг, Хейз, Джон
Назва : Сетевой маркетинг для "чайников"
Паралельн. назви :Network Marketing for dummies
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Диалектика Вильямс, 2006
Кільк.характеристики :396, [4] с.: рис.
Примітки : Слов. терминов: с. 387-393. - Предм. указ.: с. 395-396
ISBN, Ціна 5-8459-0675-Х: 15.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.241 + 65.290-2
Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контракт--менеджмент сетевого маркетинга--менеджмент мережевого маркетингу--сетевой бизнес--мережевий бізнес--менеджмент компаний--менеджмент компаній--привлечение клиентов--приваблювання клієнтів--дистрибьюторы--дистриб'ютори
Анотація: Во всем мире сетевой маркетинг помогает людям достичь финансового благополучия. Книга расскажет, какие шаги нужно предпринять, чтобы реализовать себя в сетевом бизнесе, повысить свой доход, привлечь дистрибьюторов и добиться заслуженного успеха.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)