Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/J65
Автор(и) : Johansson, Johny K.
Назва : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006
Кільк.характеристики :XVI, 647 с.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Примітки : Ind.: p. 633-647
ISBN, Ціна 0-07-296180-5: 110.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/J66
Автор(и) : Johnson, Eugene M., Kurts, David L., Scheuing, Eberhard E.
Назва : Sales management : concepts, practices, and cases . -2nd ed.
Вихідні дані : New York; St. Louis; San Francisco: McGraw-Hill, Inc., 1994
Кільк.характеристики :XXI, 564 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564
ISBN, Ціна 0-07-032652-5: 30.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.422-2я73
Предметні рубрики: Управління-- Торгівля
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління продажами--кар'єра в професійних продажах--планування продажів--розвиток відділу продажів--керівництво відділом продажів--оцінка ефективності продажів
Анотація: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Ціна 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б61
Автор(и) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2010
Кільк.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примітки : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б 20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Балабаниць А.В.
Назва : Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 215-220
ISBN, Ціна 966-8556-29-1: 027.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Економіка торговельного підприємтсва
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Назва : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Кільк.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Ціна 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Назва : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Ціна 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географіч. рубрики:
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Сардак, Олена Вікторівна
Назва : Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2004
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примітки : Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153
ISBN, Ціна 969-8556-06-02: 19.50 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.421-86я73
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінова політика підприємства--функції цін--фактори ціноутворення--цінова чутливість споживачів--моніторинг цін конкурентів--маркетинговий аналіз цінових ризиків--управління ризиками в ціновій політиці--встановлення цін--цінова стратегія
Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці теми
ISBN, Ціна 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б 93
Автор(и) : Бутенко, Наталія Василівна
Назва : Маркетинг : підручник для студ вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Атіка, 2008
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 293-296
ISBN, Ціна 966-326-206-0: 050.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53
Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Кубышина, Надежда Степановна
Назва : Маркетинг : учеб. пособие
Вихідні дані : К.: Знання; М.: Рыбари, 2011
Кільк.характеристики :421 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Лит.: с. 414-421
ISBN, Ціна 978-966-346-852-5: 77.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич
Назва : Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Рыбари; К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :643 с.: табл., рис.
Серія: Высшее образование ХХІ века
Примітки : Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643
ISBN, Ціна 978-966-346-311-7: 77.00 грн
ISBN, Ціна 978-5-93763-007-0: Б.ц.
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-78
Автор(и) : Зозулёв, Александр Викторович
Назва : Промышленный маркетинг: рыночная стратегия : учеб. пособие
Вихідні дані : Киев: Центр учеб. лит., 2010
Кільк.характеристики :572, [4] с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 567-572
ISBN, Ціна 978-611-01-0018-2: 85.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Види економічної діяльності та їх класифікація, облік в галузях економіки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2010
Кільк.характеристики :386 с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Ціна 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-99
Автор(и) : Зяйлик, Марія Федорівна, Зяйлик, Лілія Богданівна
Назва : Євромаркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Примітки : Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223
ISBN, Ціна 978-966-351-208-2: 32.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Анотація: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : підруч.
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики :240 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примітки : Літ.: с. 236-237
ISBN, Ціна 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Анотація: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К26
Автор(и) : Карпов, Володимир Анатолійович, Кучеренко, Володимир Романович
Назва : Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2001
Кільк.характеристики :215 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с.213-215
ISBN, Ціна 966-620-013-9: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Прогнозування
Ринок-- Маркетинг-- Прогнозування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна кон'юнктура--экономическая конъюнктура--кон'юнктурні дослідження--конъюнктурные исследования--ринкова кон'юнктура--рыночная конъюнктура--цінові показники кон'юнктури--ценовые показатели конъюнктуры--суб'єкти ринку--субъекты рынка
Анотація: Теоретичні питання кон'юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВВ(1), АБ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К61
Автор(и) : Колпаков, Віктор Михайлович
Назва : Маркетинг персоналу : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: МАУП, 2006
Кільк.характеристики :408 с.: граф.
Колективи : Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402
ISBN, Ціна 966-608-515-1: 45.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Персонал-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)