Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Н78
Автор(и) : Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И.
Назва : Маркетиг : как побеждать на рынке
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1991
Кільк.характеристики :304 с.: рис.
Примітки : Библиогр.: с. 294-298
ISBN, Ціна 5-279-00861-3: 012.00 грн.
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- формування та розвиток ринкового попиту-- система ціноутворення-- маркетингова концепція
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коньюнктура--кон'юнктура--спрос--попит--симптоматика--ревизия--ревізія--стратегия--стратегія
Анотація: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), АБ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), АБ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р 31
Автор(и) : Ребрик С.Б.
Назва : Тренинг профессиональных продаж
Вихідні дані : М.: Эксмо, 2006
Кільк.характеристики :232 с.: мал.
ISBN, Ціна 5-699-00434-3: 035.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ц 56
Автор(и) : Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І.
Назва : Маркетингове планування : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :128 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 120-123
ISBN, Ціна 966-364-397-8: 17.60 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Економіка управління-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М 27
Назва : Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2006
Кільк.характеристики :728 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 724-725
ISBN, Ціна 966-680-298-8: 083.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Управління економікою
Географіч. рубрики:
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б 69
Автор(и) : Близнюк, Станіслав Васильович
Назва : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Політехніка, 2009
Кільк.характеристики :400 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Ціна 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Д 79
Автор(и) : Дубковский, Владимир
Назва : Как достичь успеха в сетевом маркетинге : беседы признанного мастера . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : М.: ФАИР, 2008
Кільк.характеристики :256 с
Серія: Библиотека MLM
ISBN, Ціна 978-5-8183-1455-6: 24.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Опыт по созданию успешных MLM структур, представлены проверенные практикой материалы и разработки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р17
Автор(и) : Разумовская, Анна Львовна
Назва : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2009
Кільк.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серія: Серия: "Продажа на 100 %"
Примітки : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Ціна 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/И 30
Автор(и) : Йеннер, Томас
Назва : Маркетинговое планирование : пер. с нем.
Паралельн. назви :Marketing-Planung
Вихідні дані : Х.: Гуманитар. центр, 2010
Кільк.характеристики :276 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 262
ISBN, Ціна 978-966-8324-63-5: 57.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга содержит информацию о том, как создать и адаптировать маркетинговую концепцию, как нужно планировать и собирать информацию, строить прогнозы, как все это реализовать и проконтролировать.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/В42
Автор(и) : Бем, Гольгер, Вернер, Йохен, Гардт, Габріела, Шульц, Герман
Назва : Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві
Вихідні дані : К.: Основи, 1994
Примітки : Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172
ISBN, Ціна 5-86248-250-4: 70000.00 крб
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Видавнича справа
Маркетинг-- Видавнича справа
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг --издательский маркетинг--видавничий менеджмент--издательский менеджмент--книжковий ринок--книжный рынок--організація видавництва--организация издательства--робота видавництва--работа издательства--розробка програм--разработка программ--політика програм--политика программ--калькуляція--калькуляция--визначення цін і тиражів--определение цен и тиражей--кризовий стан видавництва--кризисное состояние издательства
Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М14
Автор(и) : Майдебура, Елена Владимировна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : К.: ВИРА-Р, 2001
Кільк.характеристики :574 с.: ил., табл.
Примітки : Лит.: с. 561-571
ISBN, Ціна 966-7807-08-8: 50.40 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ф33
Автор(и) : Федосеев, Владилен Валентинович
Назва : Экономико-математические методы и модели в маркетинге : учеб. пособие для вузов
Вихідні дані : М.: Финстатинформ, 1996
Кільк.характеристики :110 с.: ил.
Колективи : Всероссийский заочный финансово-экономический институт
Примітки : Библиогор.: с. 109
ISBN, Ціна 5-7166-0153-7: 4.24 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Математичні методи-- Математичне моделювання
Анотація: Излагается система экономико-математических методов и моделей, применение которых призвано повысить качество и эффективность деятельности маркетинговых служб организаций и фирм.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Г21
Автор(и) : Гарді, Джордж
Назва : Як досягти успіху в запровадженні змін і нововведень за тиждень . -2-ге вид.
Паралельн. назви :Successfully Managing Change in a week
Вихідні дані : К.: Британська Рада в Україні, 2000
Кільк.характеристики :96 с.: іл.
Серія: Менеджмент за тиждень
ISBN, Ціна 966-7705-15-3: 3.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Менеджмент-- Технології
Анотація: У цьому виданні з'ясовуються питання, пов'язані зі змінами, і поступово, крок за кроком, розглядається процес управління змінами.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

13.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б14
Автор(и) : Багиев, Георгий Леонидович, Аренков, Игорь Анатольевич
Назва : Основы маркетинговых исследований : учеб. пособие
Вихідні дані : СПб.: Изд-во СПбУЄФ, 1996
Кільк.характеристики :93 с
Примітки : Лит.: с. 92
ISBN, Ціна 5 -7310 -0555 -9: 1.07 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виды маркетинговых исследований--види маркетингових досліджень--маркетинговая информация--маркетингова інформація--анализ рыночной сегментации--аналіз ринкової сегментації--методы прогнозирования рынка--методи прогнозування ринку--особенности исследования цен--особливості дослідження цін--консалтинг--консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.
Примірники :
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Н76
Автор(и) : Новошинська, Любов Василівна
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. літ-ри, 2004
Кільк.характеристики :176 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 171-174
ISBN, Ціна 966-8365-39-9: 23.20 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародне економічне середовище--международная экономическая среда--міжнародна інвестиційна діяльність--международная инвестиционная деятельность--міжнародні маркетингові ризики--международные маркетинговые риски--міжнародне маркетингове планування--международное маркетинговое планирование--міжнародна товарна політика--международная товарная политика--маркетингова стратегія товару--маркетинговая стратегия товара
Анотація: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна
Назва : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204
ISBN, Ціна 978-617-607-334-5: 74.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Фінансовий менеджмент
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Демків, Ярина Василівна
Назва : Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2013
Кільк.характеристики : 205, [3] с.: карти, табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205
ISBN, Ціна 978-617-607-430-4: 68.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Мерчандайзинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М25
Автор(и) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович
Назва : Маркетинг технічних інновацій : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2013
Кільк.характеристики :412[2] с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 408-412
ISBN, Ціна 978-966-2609-07-3: 180.00 грн
УДК : 658.8 + 330.341.1(075.8)
ББК : 65.291.551-21я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інновації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--інтелектуальна власність--интелектуальная собственность --інноваційний проект--инновационный проект--маркетингове середовище інновацій--маркетинговая среда инноваций --сегментація ринку--сегментация рынка--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--керування якістю інновацій--управление качеством инноваций--експертиза інноваційних проектів--экспертиза инновационных проектов--оцінка ефективності інновацій--оценка эффективности инноваций--інноваційний менеджмент--инновационный менеджмент--інноваційні ризики--инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/К78
Автор(и) : Краус, Катерина Миколаївна
Назва : Управління маркетингом малих торговельних підприємств : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2016
Кільк.характеристики :213, [15] с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213
ISBN, Ціна 978-611-01-0764-8: 101.60 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Маркетинг-- Управління --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Д69
Автор(и) : Дорощук, Николай Богданович
Назва : Рабочая книга супервайзера . -Изд. 2-е, перераб. и доп.
Вихідні дані : Одесса: Астропринт, 2013
Кільк.характеристики :176 с.: рис.
ISBN, Ціна 978-966-190-740-8: 15 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.422
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Персонал
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговые предприятия--торговые представители--торгові представники--мотивация торговых представителей--мотивація торгових представників--обучение персонала--навчання персоналу--работа с заказчиком--робота із замовником--лидерство в организации--лідерство в організації--личностное развитие--особистий розвиток
Анотація: Как добиться успеха на должности супервайзера и успешно преодолеть все препятсвия, встречающиеся на пути.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/D15
Автор(и) : Dalrymple , Douglas J., Cron, William L.
Назва : Sales Management. Concepts and cases . -4th ed.
Вихідні дані : New York; Chichester; Brisbane: John Wiley & Sons, 1992
Кільк.характеристики :XIV, 758, I.11 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - App. A: p. 750-754. - Exhib. 3: p. 755-758. - Key word glossary and subject ind.: p. I.1-I.6. - Author ind.: p. I.7-I.9. - Comp. ind.: p. I.10. - Case ind.: p. I.11
ISBN, Ціна 0-471-53249-5 (cloth : acid free paper): 25.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент--продажі--менеджмент інновацій--менеджмент інвестицій
Анотація: The objective of this book is to introduce you to the worlds of personal selling and sales management. Most firms have a single career path to lead you from field selling into sales management. The book discovers a story that highlights some of the differences between sales and sales managent careers.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)