Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=659<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/К83
Автор(и) : Кромптон, Аластер
Назва : Мастерская рекламного текста
Паралельн. назви :The craft of copywriting
Вихідні дані : Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995
Кільк.характеристики :256 с.: фот.
ISBN, Ціна 5-88731-006-5: 11.76 грн
УДК : 659
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Рекламний бізнес-- Технології
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламный бизнес--разработка рекламы--розробка реклами--типы рекламы--типи реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--приемы рекламы--засоби реклами--рекламные фильмы--рекламні фільми--реклама красоты--реклама красоти--текстовый блок рекламы--текстовий блок реклами--рекламное объявление--рекламна об'ява--реклама розничной торговли--реклама роздрібної торгівлі--реклама финансовых услуг--реклама фінансових послуг--реклама трудоустройства--реклама працевлаштування--реклама медицинского страхования--реклама медичного страхування--реклама юридических услуг--реклама юридичних послуг--реклама посылочной торговли--реклама посилочної торгівлі --рекламирование фирмы--рекламні фірми--реклама ассортимента--реклама асортименту--рекламные ролики--рекламні роліки
Анотація: Стратегия и приемы рекламы, функции рекламных специалистов в рекламном агентстве, ценные советы и предупреждения, уникальный взгляд на работу рекламного агентства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-64
Автор(и) : Марочко Т. А., Ромат Є. В., Стрелковська А. Л., Хімченко Т. В.
Назва : Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник
Вихідні дані : К.: Фенікс, 2007
Кільк.характеристики :107 с.: іл.
Колективи : Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні, Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107
ISBN, Ціна 978-966-651-548: 6.00 грн
УДК : 659 + 070
ББК : 76 + 85.156.65
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/О-36
Автор(и) : Огилви, Дэвид
Назва : Откровения рекламного агента : пер. с англ.
Паралельн. назви :Confessions of an advertising man
Вихідні дані : Москва: Финстатинформ, 1994
Кільк.характеристики :109 с
ISBN, Ціна 5-7166-0024-7: 340000.00 крб
УДК : 659
ББК : 65.421
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--рекламное агентство--рекламне агентство--клиенты-рекламодатели--клієнти-рекламодавці--удержание клиента--утримання клієнта--большая рекламная кампания--велика рекламна кампанія--рекламный текст--рекламний текст--рекламные объявления--рекламні оголошення--рекламные плакаты--рекламні плакати--телевизионные коммерческие передачи--телевізійні комерційні передачі--советы по рекламе--поради по рекламі--значение рекламы--значення реклами
Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)