Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=659.113(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/К56
Автор(и) : Ковальчук, Світлана Володимирівна, Бойко, Руслан Васильович, Корюгін, Андрій Валерійович
Назва : Рекламний менеджмент : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :269, [1] с.: табл., рис.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267
ISBN, Ціна 978-617-7519-12-5: 230.00 грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803.8
Предметні рубрики: Реклама
Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сутність рекламного менеджменту--законодавча база рекламної діяльності--класифікація реклами--рекламний бюджет--моделі рекламних комунікацій--рекламне звернення--комунікативний простір--копірайтинг--ефект рекламних комунікацій--класична реклама--рекламні повідомлення--засоби масової інформації--медіа-планування--моделі викорстання рекламоносіїв--планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.113(075.8)/Т31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :365 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама-- Менеджмент
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)