Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиционирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
659.4(075.8)
П65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Паблік рилейшнз [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2006. - 328 с. - ISBN 966-620-220-4 : 039.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- позиціювання кандидата -- позиционирование кандидата -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- прес-служба -- пресс-служба -- служба комунікації -- служба коммуникации -- регулярний потік інформації -- постоянный поток информации -- фінансові паблік рилейщнз -- финансовые паблик рилейщнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- бізнесові паблік рлейшнз -- бизнесовые паблик ри лейшнз -- паблік рилейшнз силових структур -- паблик рилейшнз силовых структур -- паблік рилейшнз спецслужб -- паблик рилейшнз спецслужб -- паблік рилейшнз для атомних станцій -- паблик рилейшнз для атомных станций -- громадська думка -- общественное мнение -- міжнародні паблік рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- песимізм історії -- пессимизм истории -- оптимізм історії -- оптимизм истории -- непрямое коммуникативное влияние -- непрямий комунікативний вплив -- орієнтовані комунікації -- ориентованные коммуникации -- виборчі кампанії -- выборные кампании
Анотація: Розкрито систему зв'язків із громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується в різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5
О-35


    Овчинников, Роман.
    Корпоративный веб-сайт на 100%. Требуйте от сайта большего! [] : руководство / Роман Овчинников, Сергей Сухов. - СПб. : Питер, 2010. - 320 с. : рис. - ISBN 978-5-49807-173-2 : 72.00 грн
УДК
ББК 32.973
Рубрики: Інтернет- програмування--Web-програмування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
интернет -- інтернет -- типовая принадлежность -- коэффициент конверсии -- коефіцієнт конверсії -- типова належність -- конкурентный анализ -- бенчмаркетинг -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- веб-статистика -- позиционирование -- позиціювання -- факторы доверия -- фактори довіри -- бренд-менеджмент -- стандарти і специфікації -- стандарты и спецификации -- законодательные требования -- законодавчі вимоги -- возврат инвестиций -- вік інвестицій -- стоимость владения -- вартість володіння -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- анимация -- дизайн текста -- электронная почта -- електронна пошта -- навигация -- информационное накопление -- інформаційне накопичування -- базы данных -- браузеры -- аппаратная пратформа -- апаратна платформа -- тестовая версия -- тестова версія
Анотація: Успешные проекты в сфере веб-разработок и сотни печатных и электронных публикаций.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сухов, С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
659.1
Д15


    Дал, Гэри.
    Реклама для "чайников" [] = Advertising FOR DUMMIES : руководство / Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2-е изд. - М. : ООО "И. Д. Вильямс", 2009. - 192 с. : ил. - Предм. указ.: с. 189-192. - ISBN 978-5-8459-1419-4 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама торговых марок -- розничная реклама -- рекламная компания -- Web-сайты -- творческая стратегия -- творча стратегія -- позиционирование сообщений -- позиціонування повідомлень -- действенность рекламы -- достовірність реклами -- реклама в печати -- реклама в пресі -- радиореклама -- телереклама -- внешняя реклама -- наружна реклама -- реклама в Интернете -- реклама в Інтернеті -- рекламное агенство
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ворокин, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
635
Ш 73


    Шмидт, Детлеф.
    Оптоэлектронные сенсорные системы [] / Д. Шмидт, В. Шварц. - М. : Мир, 1991. - 96 с. : рис., табл. - Лит.: с. 93-94. - ISBN 5-03-002009-8 : 65000.00 крб
УДК
ББК 22.343
Рубрики: Фізична оптика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
оптоэлектронные системы -- оптоелектронні системи -- оптоэлектронные устройства -- оптоелектронні пристрої -- свет -- світло -- сенсорные системы -- сенсорні системи -- програмное обеспечение -- програмне забезпечення -- позиционирование -- позиціювання -- сервисные программы -- сервісні програми -- фотоприемные матрицы -- фотоприймальні матриці -- оптическое отображение -- оптичне відображеня
Анотація: Рассматриваются некоторые основные проблемы, возникающие при различных промышленых применениях оптоэлектронных сенсорных систем для целей измерения и контроля.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шварц, В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старостіна, А. О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)