Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Данілавічютє, Е.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: odnv/2018/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 3
Зміст:
Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє. - С.7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / І. Лисенкова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / О. Кунінець. - С.45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / О. Орлов. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Михновецька, І. Особливості інтерсуб'єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна (за диспозиційним критерієм) / І. Михновецька. - С.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Аль-Камизи, Данута. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камизи. - С.84-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі [] / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 3. - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з обмеженими можливостями--Навчання


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: odnv/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі [] / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 53-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)