Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мазаракі, Анатолій.
    Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна
   Держава--Імідж--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Романенко, Євгенія.
    Будемо здоровими, будучи справжніми українцями [] / Євгенія Романенко // Світло спілкування. - 2022. - N 31. - С. 21-22 : фот. - Зміст: Не матюкаймося, ми - не орки / Євгенія Романенко. . - (Прагніть до високого!)
Рубрики: Патріотизм--Психологія, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
психологія патріотизму -- бренд держави
Анотація: [Тема публікації практикуючого психолога з Житомирщини - зміст бренду "українець", бо після 24 лютого 2022-го року Україна, українець, українське стало світовим брендом].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (1), ФП (1)
Вільні: КР (1), ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)