Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=запоминания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
811.111(075.4)
Л 64


    Литвинов, Павел.
    3000 английских слов. Техника запоминания [] : тематический словарь-минимум / Павел Литвинов ; под ред. Е.Л.Заниной. - 6-е изд. - М. : Айрис-пресс, 2007. - 208 с. : ил. - (Английский. Ступени к успеху). - [Три тысячи английских слов] . - Парал. назва: 3000 English Words. Memorizing Technique. - ISBN 978-5-8112-2557-6 :
УДК
ББК 81.432.1-922
Рубрики: Англійська мова--Словники--Навчальні видання для самоосвіти
   
Анотація: Пособие представляет собой словарь-минимум, содержащий более 3300 слов, необходимых для общения на английском языке по общим темам. Словарь содержит оригинальную методику ускоренного запоминания английских слов, в основе которой лежит логическое кодирование-деление слов внутри частей речи на группы, объединенные общим понятием или ассоциацией, и присвоение им названий-кодов, позволяющих легко отыскать нужное слово в памяти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Заниной, Е.Л. \под ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
Шифр: obdy/2010/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 5
Зміст:
Подлесна, Н. М. Концептуальні засади реалізації художньо-естетичної освіти в умовах ліцею мистецтв / Н. М. Подлесна, О. М. Шмакова. - С.11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Вікторова, Л. Є. Культурологічні аспекти виховання сучасної молоді / Л. Є. Вікторова. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Фролова, К. І. Розвиток фонематичних процесів на уроках української мови і читання / К. І. Фролова. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Бузанова, И. Н. Творческое развитие младших школьников в процессе музыкально-игровой деятельности / И. Н. Бузанова. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Зинченко, А. Г. Развитие творческого потенциала учеников-музыкантов на уроках "Композиции, импровизации" / А. Г. Зинченко. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Трянова, Г. М. Формування мотивацій досягнень і розвиток творчих здібностей дітей в умовах ліцею мистецтв / Г. М. Трянова. - С.39-44
Мельник, Н. Мистецтво театру - засіб пізнання світу і людини. Тренінг елементів акторської психотехніки / Н. Мельник. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Роша, П. И. Нетрадиционные аспекты психофизиологической концентрации внимания учащихся для улучшения запоминания на уроках хора / П. И. Роша. - С.49-57. - Библиогр. в конце ст.
Жолобенко, Е. В. Специфические особенности вокальной работы с хоровым коллективом старших классов / Е. В. Жолобенко. - С.58-60
Богданова, С. Ю. Розвиток уяви, фантазії та художньо-хореографічного мислення учнів у єдності хореографічної діяльності / С. Ю. Богданова. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Джерук, Н. Л. Засоби розвитку художніх здібностей при розв'язуванні творчих задач / Н. Л. Джерук. - С.65-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
159.953
В48


    Винк, Марья.
    Книга о памяти для пожилых. Информация, практические советы и упражнения по тренировке памяти [] = Geheugenboek voor ouderen / Марья Винк ; [пер. Алены Давигоры]. - Киев : Сфера, 1998. - 131 с. - ISBN 966-7267-25-3 : 3.00 грн
УДК
ББК 88.374
Рубрики: Люди літнього віку--Пам'ять--Тренування--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
восприятие информации -- сприйняття інформації -- сохранение информации -- збереження інформації -- забывчивость -- забудькуватість -- увага -- внимание -- методы запоминания -- методи запам'ятовування -- стимулювання пам'яті -- стимулирование памяти -- запоминание имен -- запам'ятовування імен -- запам'ятовування цифрових рядів -- запоминание цифровых рядов -- запоминание текста -- запам'ятовування тексту -- запам'ятовування планів -- запоминание планов -- пожилые люди -- люди похилого віку
Анотація: Практикум по тренировке и развитию памяти в пожилом возрасте.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Давигора, Алена \пер.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9
Л47


   Леонтьев, Алексей Николаевич

    Избранные психологические произведения [Текст] : в 2 т. / А. Н. Леонтьев ; под ред. В. В. Давыдова [и др.] ; Акад. пед. наук СССР. - Москва : Педагогика, 1983. - (Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР).
   Т. 1. - 1983. - 392 с. - 1.50 р.
УДК
ББК 88
Рубрики: Психологія--Наукові видання
   Психологія--Методологія--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психические явления -- психічні явища -- психологические труды -- психологічні праці -- высшие формы запоминания -- вищі форми запам'ятовування -- исследование речи -- дослідження мови -- психика человека -- психіка людини -- эволюция психики -- еволюція психіки -- возникновение -- виникнення -- развитие психики -- розвиток психіки -- психика ребенка -- психіка дитини -- дошкольные игры -- дошкільні ігри -- онтогенез
Анотація: Первый том содержит работы, сгруппированные по трем тематическим разделам. В первый раздел вошли работы разных лет, отражающие становление и развитие методологических основ современной советской психологии. Во второй раздел вошли две крупные работы, в которых раскрыты положения о возникновении психического отражения и его развитии в процессе филогенеза до зарождения человеческого сознания. В третьем разделе собраны работы, посвященные изучению психического развития в процессе онтогенеза.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Давыдов, В. В. \ред.\; Зинченко, В. П. \ред.\; Леонтьев, А. А. \ред.\; Петровский, А. В. \ред.\; Академия педагогических наук СССР
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
159.922.8(075.8)
Л 55


    Лидерс, Александр Георгиевич.
    Психологический тренинг с подростками [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / А. Г. Лидерс ; рец.: В. М. Минияров, Ю. И. Фролов. - М. : Академия, 2001. - 256с. - (Высшее образование). - Прил.: с.220-248. - ISBN 5-7695-0653-9 : 9.33 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Підлітки--Психотренінг--Навчальні видання для вищої школи
   Практична психологія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
практическая психология -- практична психологія -- тренинг подростков -- тренінг підлітків -- особенности подросткового возраста -- особливості підліткового віку -- отбор участников -- відбір учасників -- позиция руководителя -- позиція керівгика -- типология упражнений -- типологія вправ -- психогимнастика -- психогімнастика -- работа с мячом -- робота із мячом -- запоминания имен -- запамятовування імен -- сенсорный опыт -- сенсорний опит -- сюжетно- ролевые игры -- сюжетно- рольові ігри -- проективные упражнения -- проективні вправи -- телесно-ориентированные упражнения -- телесно- оріентовані вправи -- программы тренинга -- програма тренінгів
Анотація: Излагаются теория и методика проведения различных видов психологического тренинга с подростками, даются рекомендации по их организации, анализируются особенности позиции руководителя и обратной связи в ходе тренинга, даются типология упражнений, используемых в тренинге, и рекомендации тренеру по действиям в нестандартных и кризисных ситуациях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Минияров, В. М. \рец.\; Фролов, Ю.И. \рец.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: vops/2011/1
   Журнал

Вопросы психологии [Текст]. - М. : Вопросы психологии, 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 1
Зміст:
Леонтьев, Д. А. Новые ориентиры понимания личности в психологии: от необходимого к возможному / Д. А. Леонтьев. - С.3-27. - Лит. в конце ст.
Котлярова, Э. В. Усвоение психологической лексики в дошкольном возрасте / Э. В. Котлярова, А. А. Суслова. - С.28-34. - Лит. в конце ст.
Дёмин, А. Н. Соотношение притязаний школьников с социально-экономическими показателями региона / А. Н. Дёмин. - С.35-45. - Лит. в конце ст.
Хухлаев, О. Е. Этнонациональные установки современной российской молодежи / О. Е. Хухлаев. - С.46-57. - Лит. в конце ст.
Чмыхова, Е. В. О независимости скорости забывания от полноты запоминания при заучивании слов подростками / Е. В. Чмыхова, А. Т. Терехин. - С.58-65. - Лит. в конце ст.
Холмогорова, А. Б. О негативных последствиях системы диагностики умственной отсталости у детей-сирот в интернатных учреждениях / А. Б. Холмогорова, С. В. ВоликоваН. А. Стёпина. - С.66-75. - Лит. в конце ст.
Штейнмец, А. Э. Учебно-профессиональные задачи для педагогической практики студентов / А. Э. Штейнмец. - С.76-84. - Лит. в конце ст.
Тихомирова, Т. Н. Взаимосвязь аспектов социальной среды с показателями интеллекта и креативности детей старшего дошкольного возраста / Т. Н. Тихомирова. - С.85-93. - Лит. в конце ст.
Сидоренков, А. В. Доверие в малых группах / А. В. Сидоренков, И. И. Сидоренкова. - С.94-105. - Лит. в конце ст.
Иванова, Н. Л. Самоопределение женщин с различными типами гендерной идентичности / Н. Л. Иванова, Е. В. Кулаева. - С.106-115. - Лит. в конце ст.
Горбатов, Д. С. Проблема противодействия слухам в микрогруппах / Д. С. Горбатов. - С.116-123. - Лит. в конце ст.
Ясницкий, А. Об изоляционизме советской психологии: научные публикации 1920-1930-х гг. / А. Ясницкий. - С.124-136. - Лит. в конце ст.
Моросанова, В. И. Новая версия опросника "Стиль саморегуляции поведения - ССПМ" / В. И. Моросанова, Н. Г. Кондратюк. - С.137-145. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
159.9(075.8)
П 22


    Пашукова, Тетяна Іванівна.
    Практикум із загальної психолгії [] : підручник для студ. пед. навч. закл. / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов; за ред. Т. І. Пашукової. - К. : Знання, 2000. - 204 с. - Л-ра: с. 197-203. - ISBN 966-7293-70-Х : 12.64 грн, 7.84 грн
УДК
ББК 88я73
Рубрики: Загальна психологія--Практикум--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- відчуття людини -- чувства человека -- сприймання -- восприятие -- спостережливість -- наблюдательность -- сприймання часу -- восприятие времени -- пізнавальний контроль -- познавательный контроль -- короткочасна пам'ять -- кратковременная память -- опосередковане запам'ятовування -- опосредствованное запоминание -- порівняльне дослідженняа -- сравнительное исследование -- переважаючий тип запам'ятовування -- превосходный тип запоминания -- вибіркова увага -- избирательное внимание -- концентраця уваги -- концентрация внимания -- переключення уваги -- переключение внимания -- процеси цілепокладання -- процессы целеположения -- аналітичність мислення -- аналитичность мышления -- рефлексивність мислення -- рефлексивность мышления -- продуктивність уяви -- продуктивность воображения -- індивідуальні особливості уяви -- индивидуальные особенности воображения -- творча уява -- творческое воображение -- настрої -- настоения -- тривожність -- тервожность -- емоційне відгукування -- эмоциональный отклик -- наполегливість -- настойчивость -- імпульсивність -- импульсивность -- сила нервової системи -- сила нервной системы -- тип та особливості темпераменту -- тип и особенности темперамента -- схильність до ризику -- склонность к риску -- вольова саморегуляція -- волевая саморегуляция -- розумові здібності -- умственные способности -- комунікативні та організаційні схильності -- коммуникативные и организационные наклонности -- самооцінка особистості -- самооценка личности -- рівень домагань -- уровень требований -- егоцентризм -- эгоцентризм
Анотація: У посібнику наведено комплекс методик, що дають змогу здійснювати дослідження індивідуальних особливостей функціонування психічної діяльності й основних властивостей особистості в юнацькому віці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Допіра, Андрій Іванович; Дьяконов, Геннадій Віталійович; Пашукова, Тетяна Іванівна \ред.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (3), ФОНД (3)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (3)
Знайти схожі

8.


    Роша, П. И.
    Нетрадиционные аспекты психофизиологической концентрации внимания учащихся для улучшения запоминания на уроках хора [] / П. И. Роша // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 5. - С. 49-57. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Дитяча психологія
   Музика--Методика викладання--Загальноосвітні школи


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.953(075.8)
П 86


   
    Психология памяти [] / под ред. Ю. Б. Гиппенрейтера, В. Я. Романова. - М. : ЧеРо, 2000. - 816 с. : ил. - (Серия "Хрестоматия по психологии"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит. в конце ст. - ISBN 5-88711-079-1 : 14.52 грн
УДК
ББК 88.3я73
Рубрики: Пам'ять--Психологія--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
людська пам'ять -- человеческая память -- втрата пам'яті -- потеря памяти -- навчання -- обучение -- запам'ятовування -- запоминание -- ейдетика -- эйдетика -- дві пам'яті -- две памяти -- навички -- навыки -- тренування -- тренировка -- мова і пам'ять -- язык и память -- еволюція пам'яті -- эволюция памяти -- генетична теорія пам'яті -- генетическая теория памяти -- пам'ять примітивної людини -- память примитивного человека -- вищі форми запам'ятовування -- высшие формы запоминания -- незавершені дії -- незавершенные действия -- забування наміру -- забывание намерения -- мимовільне запам'ятовування -- непроизвольное запоминание -- довільне запам'ятовування -- произвольное запоминание -- системи пам'яті -- системы памяти -- управління короткочасною пам'яттю -- управление кратковременной памятью -- моделі пам'яті -- модели памяти -- розвиток пам'яті в дитинстві -- развитие памяти в детстве -- логічна пам'ять -- логическая память -- механічна пам'ять -- механическая память -- довільне запам'ятовування у дошкільників -- произвольное запоминание у дошкольников -- мнемоніка -- мнемоника -- звичка -- привычка -- набута майстерність -- приобретенное мастерство
Анотація: Дается представление об основных классических и современных исследованиях по психологии памяти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гиппенрейтер, Ю. Б. \ред.\; Романов, В. Я. \ред.\; Біренбаум, Гіта Василівна (психолог ; 1903 - 1953) \про неї\; Зейгарник, Блюма Вульфовна (психолог ; 1900 - 1988) \про неї\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
159.95
П 86


   
    Психологические исследования познавательных процессов и личности [] / Акад. наук СССР, Ин-т психологии. - М. : Наука, 1983. - 216 с. - Лит. в конце ст. - 0.90 р.
УДК
ББК 88.351
Рубрики: Особистість--Психологічні дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   Пізнавальні процеси--Психологічні дослідження--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- психофизическое измерение -- психофізичний вимір -- личностный контакт -- особистістний контакт -- пам'ять -- память -- семантическая память -- семантична пам'ять -- процесс запоминания -- процес запам'ятовування -- умственные способности -- розумові здібності -- динамический аспект мышления -- динамічний аспект мислення -- мотивационный аспект мышления -- мотиваційний аспект мислення -- гуманистическая психология -- гуманістична психологія -- теория атрибуции -- теорія атрибуції -- психофизиологическая характеристика личности -- психофізіологічна характеристика особистості -- продуктивность памяти -- продуктивність пам'яті -- познавательные процессы оператора -- пізнавальні процеси оператора -- междисциплинарный подход -- міждісциплінарний підхід -- ментальные модели оператора -- ментальні модеоі оператора
Анотація: В книге показаны возможности межфункционального подхода как методологического принципа психологического исследования.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академия наук СССР; Институт психологии
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
159.9
С 50


   Смирнов, Анатолий Александрович

    Избранные психологические труды [Текст] : в 2 т. / А. А. Смирнов ; под ред. Б. Ф. Ломова ; [сост., авт. коммент. А. А. Никольская]. - М. : Педагогика, 1987. - (Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР).
   Т. 2. - 1987. - 344 с. : ил. - Лит.: с. 332-338. - Указ. имен: с. 339-340. - Предм. указ.: с. 341-342. - 1.60 р.
УДК
ББК 88
Рубрики: Психологія--Вибрані праці--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія пам'яті -- психология памяти -- психологія запам'ятовування -- психология запоминания -- довільне запам'ятовування -- произвольное запоминание -- несамовільне запам'ятовування -- непроизвольное запоминание -- осмисленність запам'ятовування -- осмысленность запоминания -- розуміння в запам'ятовуванні -- понимание в запоминании -- мисленна діяльність при запам'ятовуванні -- мыслительная деятельность при запоминании -- повторення при заучуванні -- повторение при заучивании -- ретроактивне заторможення -- ретроактивное торможение -- кореляції пам'яті -- корреляции памяти
Анотація: Во II том избранных трудов известного советского психолога А. А. Смирнова включены исследования, посвященные проблемам памяти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ломов, Б. Ф. \ред.\; Никольская, А. А. \сост., авт. коммент.\; Смирнов, Анатолій Олександрович (психолог ; 1894 - 1980) \про нього\; Академия педагогических наук СССР
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
37.015.3
Х91


   
    Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. Работы советских психологов периода 1946-1980 гг. [] / под ред. И. И. Ильясова, В. Я Ляудис. - М. : Моск. ун-т, 1981. - 301 с. : рис. - 0.85 р.
    Зміст:
Леонтьев, А. Н. К теории развития психики ребенка / А. Н. Леонтьев. - С .5-7
Запорожец, А. В. Условия и движущие причины психического развития ребенка / А. В. Запорожец. - С .7-10
Костюк, Г. С. Принцип развития в психологии / Г. С. Костюк. - С .10-13
Ананьев, Б. Г. Педагогические приложения современной психологии / Б. Г. Ананьев. - С .13-21
Занков, Л. В. Обучение и развитие / Л. В. Занков. - С .21-26
Эльконин, Д. Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .26-31
Теплов, Б. М. Способности и одаренность / Б. М. Теплов. - С .31-35
Леоньев, А. Н. О формировании способностей / А. Н. Леоньев. - С .35-43
Рубинштейн, С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории / С. Л. Рубинштейн. - С .44-54
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая. - С .55-60
Эльконин, Д. Б. Основная единица развернутой формы игровой деятельности. Социальная природа ролевой игры / Д. Б. Эльконин. - С .61-64
Лурия, А. Р. Изменение в структуре игры в связи с развитием речи / А. Р. Лурия, Ф. Я. Юдович. - С .65-68
Пантина, Н. С. Исследование строения детской деятельности / Н. С. Пантина. - С .69-72
Щедровицкий, Г. П. Методологические замечания к педагогическому исследованию игры / Г. П. Щедровицкий. - С .73-79
Ительсон, Л. Б. Учебная деятельность. Ее источники, структура и условия / Л. Б. Ительсон. - С .79-83
Эльконин, Д. Б. Психологические вопросы формирования учебной деятельности в младшем школьном возрасте / Д. Б. Эльконин. - С .84-85
Давыдов, В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / В. В. Давыдов. - С .86-88
Маркова, А. К. Учебная деятельность как предмет психологического исследования / А. К. Маркова, Г. С. Абрамова. - С .88-93
Богоявленский, Д. Н. Психология усвоения знаний в школе / Д. Н. Богоявленский, Н. А. Менчинская. - С .93-97
Гальперин, П. Я. О методе поэтапного формирования умственных действий / П. Я. Гальперин. - С .97-101
Прангишвили, А. С. Учение и установка / А. С. Прангишвили. - С .101-107
Лисина, М. И. Общение со взрослыми у детей первых семи лет жизни / М. И. Лисина. - С .107-113
Бодалев, А. А. Развитие восприятия человека человеком в общении / А. А. Бодалев. - С .113-117
Ерастов, Н. П. Психолингвистические задачи в общении и условия решения учащимися / Н. П. Ерастов. - С .117-120
Ананьев, Б. Г. Генетические и структурные взаимосвязи в развитии личности / Б. Г. Ананьев. - С .121-126
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец. - С .126-129
Божовик, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божовик. - С .129-138
Петровский, А. В. Колектив, общение и развитие личности / А. В. Петровский. - С .138-142
Кон, И. С. "Я" как научная проблема / И. С. Кон. - С .142-146
Бодалев, А. А. О проблемах воспитания и их комплексной разработке / А. А. Бодалев. - С .146-150
Надирашвили, Ш. А. Психолого-педагогические вопросы воспитания / Ш. А. Надирашвили. - С .150-153
Менчинская, Н. А. Психологические проблемы активности в обучении / Н. А. Менчинская. - С .153-159
Добрынин, Н. Ф. О значимости получаемых учащимися знаний / Н. Ф. Добрынин. - С .159-163
Лейтес, Н. С. Проблема соотношения умственного развития и способностей / Н. С. Лейтес. - С .163-168
Крутецький, В. А. Общие вопросы структуры математических способностей / В. А. Крутецький. - С .168-174
Якобсон, С. Г. Проблемы этического развития ребенка / С. Г. Якобсон. - С .174-179
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер. - С .178-179
Новоселова, С. Л. Развиие мышления в раннем возрасте / С. Л. Новоселова. - С .183-189
Тульвисте, П. О сопоставительном изучении развития мышления ребенка в различных культурах / П. Тульвисте. - С .189-193
Натадзе, Р. Г. К вопросу о возрастном развитии способности выробатывать установку на основе воображения / Р. Г. Натадзе. - С .194-198
Гальперин, П. Я. К исследованию интеллектуального развития ребенка / П. Я. Гальперин. - С .198-203
Давыдов, В. В. Основные проблемы развития мышления в процессе обучения / В. В. Давыдов. - С .203-207
Поддьяков, Н. Н. К вопросу о развитии мышления дошкольников / Н. Н. Поддьяков. - С .207-211
Брушлинский, А. В. О мышлении и его развитии (психологический и кибернетический подходы к проблеме) / А. В. Брушлинский. - С .211-214
Пономарев, Я. А. Центральное звено психологического творчества и развитие мышления / Я. А. Пономарев. - С .215-219
Карпова, С. Н. Развитие ориентировки на речь и ее элементы / С. Н. Карпова. - С .220-226
Леонтьв, А. А. Осознание значения носителем языка / А. А. Леонтьв. - С .227-231
Зимняя, И. А. Речевая деятельность на иностранном языке как обьект обучения / И. А. Зимняя. - С .231-235
Имедадзе, Н. В. Управление процессом овладения вторым языком / Н. В. Имедадзе. - С .235-238
Айдарова, Л. И. Психологические проблемы обучения младших школьников русскому языку / Л. И. Айдарова. - С .239-242
Смирнов, А. А. Развитие логической памяти у детей / А. А. Смирнов. - С .243-248
Зинченко, П. И. Непроизвольная и произвольная память и вопросы психологии учения / П. И. Зинченко. - С .248-252
Истомина, З. М. Развитие произвольного запоминания у дошкольников / З. М. Истомина. - С .252-255
Ляудис, В. Я. Специфика функций и генезис памяти человека / В. Я. Ляудис. - С .256-262
Тихомиров, О. К. О видах познавательной деятельности и процессов управления / О. К. Тихомиров. - С .263-269
Талызина, Н. Ф. Пути и проблемы управления познавательной деятельностью человека / Н. Ф. Талызина. - С .269-273
Матюшкин, А. М. Теоретические вопросы проблемного обучения / А. М. Матюшкин. - С .274-279
Леонтьев, А. Н. О диагностических методах психологического исследования школьников / А. Н. Леонтьев, А. Р. ЛурияА. А. Смирнов. - С .280-284
Талызина, Н. Ф. Принципы советской психологии и проблемв психодиагностики позновательной деятельности / Н. Ф. Талызина. - С .285-290
Калмыкова, З. И. Обучаемость и принципы построения методов ее диагностики / З. И. Калмыкова. - С .290-296
Давыдов, В. В. Принципы обучения в школе будущего / В. В. Давыдов. - С .296-301
УДК
ББК 88
Рубрики: Вікова психологія--Хрестоматії--Навчальні видання
   Педагогічна психологія--Хрестоматії--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
праці по психології -- труды по психологии
Анотація: В хрестоматию включены работы советских ученых, отражающие проблематику исследований в области возрасной и педагогической психологии, осуществленных в непосредственной связи с научно-технической революцией.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ильясов, И. И. \ред.\; Ляудис, В. Я. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.


    Чмыхова, Е. В.
    О независимости скорости забывания от полноты запоминания при заучивании слов подростками [] / Е. В. Чмыхова, А. Т. Терехин // Вопросы психологии. - 2011. - N 1. - С. 58-65. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Підлітки
   Пам'ять

   Педагогічна психологія


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Терехин, А. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
621.3.049.77
М 59


   
    Микроэлектронные цимфро-аналоговые и аналогово-цифровые преобразователи информиации [] / В. Б. Смолов [и др.] ;Под ред. В. Б. Смолова. - Л. : Энергия, 1976. - 336 с. : рис., табл. - Лит.: с. 332-336. - 1.69 р.
УДК
ББК 32.811
Рубрики: Мікроелектроніка--Перетворювачі інформації--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
сравнивающие устройства -- порівняльні пристрої -- пассивные схемные компоненты -- пасивні схемні компоненти -- устройства выборки -- пристрої вибірки -- запоминания аналоговых сигналов -- запам'ятовування аналогових сигналів -- источники образцовых напряжений -- джерела зразкових наруг -- цифро-аналоговые преобразователи -- цифро-аналогові перетворювачі -- аналогово-цифровые преобразователи -- аналогово-цифрові перетворювачі
Анотація: Методика проектирования микроминиатюрных преобразователей кода.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смолов, Владимир Борисович; Угрюмов, Евгений Павлович; Шмидт, Владимир Константинович; Фомичев, Владимир Степанович; Смолов, Владимир Борисович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.


    Черемошкина, Л. В.
    Забывание учебного материала школьниками с различным уровнем развития мнемических способностей [] / Л. В. Черемошкина // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 7. - С. 31-45. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія пам'яті
Кл.слова (ненормовані):
мнемические процессы -- мнемічні процеси -- функциональные механизмы памяти -- функціональні механізми пам'яті -- способности запоминания -- здібності запам'ятовування -- процессы забывания -- процеси забування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Заика, Е. В.
    Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований [] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 1. - С. 71-73
Рубрики: Експериментальна психологія--Психодіагностика
   Пам'ять--Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ефективність запам'ятовування -- эффективность запоминания -- відтворення тексту -- воспроизведение текста

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

17.


    Іванова, О.
    Гендерні особливості запам'ятовування і відтворення текстів [] / О. Іванова, Г. Гоенага // Соціальна психологія. - 2008. - N 2. - С. 89-101. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Гендерні дослідження
   Текст--Відтворення

Кл.слова (ненормовані):
запам'ятовування -- запоминания

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гоенага, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)

Знайти схожі

18.
54
В41


    Вивюрский, Василий Яковлевич.
    Учись приобретать и применять знания по химии [] : книга для учащихся / В. Я. Вивюрский. - М. : Просвещение, 1987. - 96 с. : табл. - Лит.: с. 95. - 0.10 р.
УДК
ББК 24.1
Рубрики: Хімія--Самоосвіта--Методи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
работа с учебником -- робота з підручником -- самоконтроль -- аналогия -- аналогія -- сравнение -- порівняння -- приемы запоминания -- прийоми запам'ятовування -- наблюдение -- спостереження -- эксперимент -- експеримент -- моделирование -- моделювання -- составление формул -- складання формул -- решение задач -- розв'язування задач -- прогнозирование -- прогнозування
Анотація: Методы выработки умений для самостоятельной работы по химии на уроках и дома.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
Шифр: vmup/2013/2
   Журнал

Вестник Московского университета [Текст]. Сер. 14, Психология. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 1946 - . - ISSN 0201738501370936. - Періодичність h1
2013р. N 2
Зміст:
Иванников, В. А. Алексей Николаевич Леонтьев - педагог, ученый, руководитель / В. А. Иванников. - С.4-10
Бороздина, Л. В. Новая концепция личности и характера на основе теории деятельности А. Н. Леонтьева / Л. В. Бороздина. - С.11-25. - Библиогр. в конце ст.
Ромащук, А. Н. Теория деятельности А. Н. Леонтьева и проблема преодоления двухфакторного подхода к детерминации психики / А. Н. Ромащук. - С.26-39. - Библиогр. в конце ст.
Битюцкая, Е. В. Когнитивное оценивание трудной жизненной ситуации с позиций деятельностного подхода А. Н. Леонтьева / Е. В. Битюцкая. - С.40-56. - Библиогр. в конце ст.
Васюкова, Е. Е. Принцип деятельностной специфичности кодирования в эпизодической памяти (на материале запоминания шахматистами дебютных последовательностей) / Е. Е. Васюкова, О. В. Митина. - С.57-75. - Библиогр. в конце ст.
Гусев, А. Н. Роль личностной саморегуляции в решении пороговой задачи: психофизический и дифференциально-психологический анализ / А. Н. Гусев, С. А. Емельянова. - С.76-92. - Библиогр. в конце ст.
Фам, А. Х. Субъективное конструирование выбора в ситуациях разного уровня значимости / А. Х. Фам, Д. А. Леонтьев. - С.93-105. - Библиогр. в конце ст.
Клочко, В. Е. Онтология смысла и смыслообразование (размышления в связи с юбилеем О. К. Тихомирова) / В. Е. Клочко. - С.106-120. - Библиогр. в конце ст.
Глозман, Ж. М. Социальный мозг: новая трактовка понятия / Ж. М. Глозман, П. Круков. - С.121-133. - Библиогр. в конце ст.
Алмазова, О. В. Типология взаимоотношений взрослых сиблингов / О. В. Алмазова. - С.134-146. - Библиогр. в конце ст.
Осин, Е. Н. Краткая версия теста жизнестойкости: психометрические характеристики и применение в организационном контексте / Е. Н. Осин, Е. И. Рассказова. - С.147-165. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Васюкова, Е. Е.
    Принцип деятельностной специфичности кодирования в эпизодической памяти (на материале запоминания шахматистами дебютных последовательностей) [] / Е. Е. Васюкова, О. В. Митина // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. - 2013. - N 2. - С. 57-75. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
Рубрики: Психічна діяльність
   Пам'ять--Психологічні дослідження


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митина, О. В.; Леонтьєв, Олексій Миколайович (психолог ; 1903-1979)

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)