Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=издательский менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8
В42


   
    Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві [] / Гольгер Бем та ін.; пер. з нім. Г. Лозинська, К. Шахова. - К. : Основи, 1994. - Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172. - ISBN 5-86248-250-4 : 70000.00 крб
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації

   
Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- издательский маркетинг -- видавничий менеджмент -- издательский менеджмент -- книжковий ринок -- книжный рынок -- організація видавництва -- организация издательства -- робота видавництва -- работа издательства -- розробка програм -- разработка программ -- політика програм -- политика программ -- калькуляція -- калькуляция -- визначення цін і тиражів -- определение цен и тиражей -- кризовий стан видавництва -- кризисное состояние издательства
Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бем, Гольгер; Вернер, Йохен; Гардт, Габріела; Шульц, Герман; Лозинська, Галина \пер.\; Шахова, Кіра \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)