Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=иностранные языки в школе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
81'243
З-62


    Зимняя, Ирина Алексеевна.
    Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке [] : пособие для учителей сред. шк. / И. А. Зимняя. - М. : Просвещение, 1978. - 159 с. : ил. - 0.30 р.
УДК
ББК 81.2-9
Рубрики: Мови світу--Викладання--Методика--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- навчання говоріння -- обучение говорению -- іноземні мови в школі -- иностранные языки в школе -- психологія навчання -- психология обучения
Анотація: Цель пособия - познакомить учителей с основными психологическими механизмами, имеющими место при обучении говорению на иностранном языке. Автор дает психологический анализ говорения как вида речевой деятельности, а также выявляет особенности знаний, умений и навыков в общей структуре говорения.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ІН (4)
Свободны: ІН (4)
Знайти схожі

2.
81'243(07)
К98


    Ляховицький, Михайло Васильович.
    Індивідуалізація навчання іноземної мови в школі [] / М. В. Ляховицький, С. Ю. Ніколаєва. - К. : Рад. шк., 1978. - 120 с. - Текст укр. - 0.20 р.
УДК
ББК 81.2-9
Рубрики: Мови світу--Індивідуальне навчання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови в школі -- иностранные языки в школе -- навчальний процес -- учебный процесс -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- індивідуальні форми навчання -- индивидуальные формы обучения -- індивідуальний підхід у навчанні -- индивидуальный подход в обучении
Анотація: У посібнику висвітлюються теоретичні та практичні питання індивідуалізації навчального процесу з іноземної мови в середній школі. Пропонується методика визначення основних індивідуальних характеристик учнів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ніколаєва, Софія Юріївна
Примірників всього: 2
ІН (2)
Свободны: ІН (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)