Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентна стратегія фірми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.137.2:69](477)
К64


   
    Конкурентоспроможність будівельної організації - основа виживання економіки [] / монографія ; Укр. акад. наук, Акад. будівництва України, Київ. нац. ун-т будівництва і архітектури. - Київ : Центр учбов. літ., 2017. - 127, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 106-113. - Дод.: с. 114-127. - ISBN 978-611-01-1106-5 : 97.00 грн, 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)31
Рубрики: Будівельні підприємства--Управління підприємством--Україна--Наукові видання
   Конкуренція (екон.)--Державна політика--Україна--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
управління конкурентоспроможністю -- конкурентоспроможність будівельного підприємства -- конкурентна стратегія фірми -- оцінка рівня конкурентоспроможності -- аналіз стану будівельної галузі -- ринок будівельних послуг -- ремонтно-будівельні організації -- реінжиніринг системи управління -- схеми управління конкурентоспроможністю -- реінжиніринг бізнес процесів -- котеджне будівництво
Анотація: Економічний ефекту від діяльності будівельної галузі, впровадження інноваційниї підходів до покращення виробничих систем і систем управління будівельними організаціями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савенко, В. І.; Савенко, С. С.; Доценко, С. І.; Клюєва, В. В.; Українська академія наук; Академія будівництва України; Київський національний університет будівництва і архітектури
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)