Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова товарна стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.


    Фролова, Л. В.
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Наторіна, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)