Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговый подход<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мних, О. Б.
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [] / О. Б. Мних // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 77-86. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Транспортне машинобудування--Кризи--Україна
   Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Україна

   Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
криза -- кризис -- машинобудівна галузь -- машиностроительная отрасль -- транспортне машинобудування -- транспортное машиностроение -- інноваційна активність -- инновационная активность -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- ринкова вартість -- рыночная стоимость

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)