Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові підходи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Багаєва, Тетяна.
    Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін [] / Т. Багаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - N 1. - С. 151-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Реклама--Управління--Україна
   Комунікації--Дисципліни (навч.)--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові підходи -- керований хаос -- соціологічна наука

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)