Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международная маркетинговая стратегия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
Ц58


    Циганкова, Тетяна Михайлівна.
    Управління міжнародним маркетингом [] : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-574-236-1 : 16.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- операціі міжнародного маркетингу -- операции международного маркетингу -- компетентність -- компетентность -- стандартні вимоги до менеджера -- стандартные требования к менеджеру -- обов'язки менеджера -- обязанности менеджера -- міжнародна діяльность -- международная деятельность -- система маркетингової інформації -- система маркетинговой информации -- міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- організація і контроль -- организация и контроль
Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.


    Карабаза, І. А.
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки [] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 41-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Міжнародні економічні відносини
   Міжнародний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- власні торгові марки -- собственные торговые марки -- рітейлер -- ритейлер

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єгорова, І. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)