Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продуктивне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.02(075)
М 18


    Малафіїк, І. В.
    Дидактика [] : навч. посібник / І. В. Малафіїк. - К. : Кондор, 2005. - 396 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Дод.: с. 382-395. - ISBN 966-7982-88-2 : 053.00 грн
УДК
ББК 74.202я73
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні дослідження -- дидактические исследования -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- системно-модульне навчання -- системно-модульное обучение -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- програмоване навчання -- программное обучение -- народна дидактика -- народная дидактика -- педагогічний експеримент -- педагогический эксперимент -- навчальний план -- учебный план
Анотація: Важливі для сучасної школи і педагогічної науки проблеми теорії навчання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
74.202.4
С91


    Сучасні шкільні технології [Текст] : в 2 ч. / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц ; ред. рада М. Мосієнко та ін.]. - К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. - (Бібліотека "Шкільного світу").
   Ч. 2. - 128 с. - ISBN 966-8356-36-5 : 4.42 грн
ББК 74.202.4
Рубрики: Педагогічні технології--Загальноосвітні школи--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасні шкільні технології -- современные школьные технологии -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- проектні технології -- проектные технологии -- модульні технології -- модульные технологии -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение
Анотація: Друга частина даного видання містить інформацію щодо інтерактивної технології, проектної технології, модульної технології та продуктивного навчання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рожнятовська, І. \упоряд.\; Зоц, В. \упоряд.\; Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\; Голубенко, М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
376-056.3
К63


   
    Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" [] / [В. В. Тарасун та ін.] ; за ред. Т. В. Скрипник ; М-во освіти і науки України, Ін-т спец. педагогіки Нац. акад. пед. наук України. - Т. : Мандрівець, 2016. - 236, [4] с. : сх., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Слов.: с. 234-237. - Л-ра: с. 238-239. - ISBN 978-966-634-910-4 : 80.00 грн
УДК
ББК 74.350.221
Рубрики: Діти з розумовими вадами--Розвивальне навчання--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- дошкольники -- діти з аутизмом -- дети с аутизмом -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- розвиток дітей з аутизмом -- развитие детей с аутизмом
Анотація: Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" розроблена з урахуванням сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а також – новітніх підходів до навчання та розвитку дітей із розладами аутистичного спектра. Комплексна програма складається із семи розділів, які охоплюють освітні лінії Базового компонента: "Дитина в соціумі", "Мовлення дитини", "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі", "Дитина у світі культури", "Гра дитини", "Здоров'я та фізичний розвиток" (як частина освітньої лінії "Особистість дитини"), а також розділ "Розвиток соціально-побутових навичок", який є надзвичайно актуальним в контексті системного впливу на формування дітей із розладами аутистичного спектра. Особливу увагу приділено умовам продуктивного навчання та розвитку дітей з аутизмом, а також методам, формам та способам подання для них навчального матеріалу, зважаючи на унікальність їхньої психічної організації. Для фахівців психолого-педагогічного профілю, а також батьків дітей з аутизмом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тарасун, В. В.; Куценко, Т. О.; Скрипник, Т. В.; Дуброва, І. М.; Скрипник, Т. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Примірників всього: 1
ІЧЗ (1)
Свободны: ІЧЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Коваль, Л.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [] / Л. Коваль, В. Церкелевич // Вища шк. = Higher School. - 2017. - N 11. - С. 21-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Церкелевич, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)