Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=психологические ресурсы человека<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(075.8)
М48


    Мельник, Ірина Миколаївна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. - К. : Знання, 2009. - 309 с. : табл., іл. - Л-ра: с. 307-309. - ISBN 978-966-346-720-7 : 38.00 грн, 51.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологічні ресурси людини -- психологические ресурсы человека -- психология покупателя -- психологія покупця -- інтер'єр магазину -- интнрьер магазина -- реклама -- асортимент товарів -- ассортимент товаров
Анотація: У навчальному посібнику систематизовано знання з мерчандайзингу в роздрібній торгівлі. Розглядаються технології мерчандайзингу на торгівельних підприємствах, спрямовані на стимулювання роздрібного продажу через привернення уваги покупцівдо товарів за допомогою спеціального оформлення прилавків з продукцією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хом'як, Ю. М.
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)