Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама в прессе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
76.120.7
Н19


    Назайкин, Александр Николаевич.
    Рекламная служба газеты. Структура. Принципы. Функции [] : учеб. пособие / А. Н. Назайкин. - Москва : Комсомольская правда, 1996. - 192 с. : ил. - ISBN 5-87107-009-4 : 6.58 р.
ББК 76.120.7
Рубрики: Засоби масової комунікації--Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама в ЗМІ -- реклама в ЗМІ -- реклама в прессе -- реклама в пресі -- рекламний агент -- рекламный агент -- газетна реклама -- газетная реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Книга рассчитана на сотрудников рекламных служб средств массовой информации, ориентированных на работу в условиях рыночной экономики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.6:659
Г38


    Гермогенова, Л. Ю.
    Как сделать рекламу магазина. (Магазин, реклама, товар. Стимулирование сбыта : методы торговли, формы продажи) [] / Л. Ю. Гермогенова. - Москва : РусПартнер Лтд, 1994. - 288 с. : рис. - (Практика бизнеса ; вып. 2). - Прил.: с. 238-281. - ISBN 5-900733-03-3 : 500.000 крб
УДК
ББК 65.421
Рубрики: Магазини (установи)--Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
магазины -- методы торговли -- методи торгівлі -- формы розничной торговли -- форми розрібної торгівлі -- оптовая торговля -- оптова торгівля -- реклама гипермаркета -- реклама гіпермаркета -- ассоциированный магазин -- асоційований магазин -- посылочная торговля -- посилкова торгівля -- рекламная политика -- рекламна політика -- виды и формы рекламы -- види і форми реклами -- рекламная стратегия -- рекламна стратегія -- внемагазинная реклама -- позамагазинна реклама -- реклама в прессе -- реклама в пресі -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- радио- и телереклама -- радіо- і телереклама -- презентация магазина -- презентація магазина -- рекламные материалы -- рекламні матеріали -- дизайн магазина -- персонал магазина -- контроль эффективности рекламы -- контроль за ефективністю реклами
Анотація: [Реклама товаров это естественный инструмент экономики. Книги серии "Практика бизнеса" посвящены рекламе магазина, фирменному стилю].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)