Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові можливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.012.4(477)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. книга, 2013. - 327, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327. - ISBN 978-966-680-498-6 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління товарною політикою -- управление товарной политикой -- сучасне підприємство -- современное предприятие -- планування виробничої діяльності -- планирование производственной деятельности -- планування фінансової діяльності -- планирование финансовой деятельности -- ринкові можливості -- рыночные возможности -- цілі диверсифікації діяльності -- цели диверсификации деятельности -- діяльність суб'єктів ринку -- деятельность субъектов рынка -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды -- стратегічний менеджмент підприємства -- стратегический менеджмент предприятия -- управління вибором стратегій -- управление выбором стратегий -- моделювання механізму управління стратегіями -- моделирование механизма управления стратегиями -- структури бізнес-портфелів -- структуры бизнес-портфелей -- ефективність вибору стратегій -- эффективность выбора стратегий -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений
Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пересадько, Галина Олександрівна; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)