Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=синергетичний ефект маркетингових комунікацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)