Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=соціальні основи маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)