Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стандарти обслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.45(075.8)
С22


    Сахно, Євгеній Юрійович.
    Менеджмент сервісу: теорія та практика [] : навч. посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 328 с. : табл. - Термінол. слов.: с. 290-298. - Предм. покажч.: с. 299-302. - Л-ра: с. 303-305. - Дод.: с. 306-327. - ISBN 978-966-364-948-1 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)301-2я73
Рубрики: Послуги--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- сервісне обслуговування -- сервисное обслуживание -- технічне обслуговування -- техническое обслуживание -- ремонтні підприємства -- ремонтные предприятия -- техніко-економічний розрахунок -- технико-экономические расчеты -- запасні частини -- запсные части -- побутові послуги -- бытовые услуги -- соціально-культурні послуги -- социально-культурые услуги -- послуги пасажирського транспорту -- услуги пассажирского транспорта -- інформаційно-консультативні послуги -- информационно-консультативные услуги -- міжнародна торгівля послугами -- международная торговля услугами -- стандарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- якість обслуговування -- качество обслуживания
Анотація: Надання споживачам матеріальних и нематеріальних послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дорош, Марія Сергіївна; Ребенок, Аліна Володимирівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
О-53


    Олексенко, Л. В.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони
Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)