Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товаропросування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339(075.8)
К63


   
    Комерційна діяльність [] : підручник / [В. В. Апопій та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - Вид. 2-ге, переробл. і допов. - К. : Знання, 2008. - 558 с. : табл. - Л-ра: с. 550-553. - Предм. покажч.: с. 554-558. - ISBN 978-966-346-329-2 : 99.00 грн, 93.00 грн
УДК
ББК 65.421.7я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- оптовая торговля -- інфраструктура оптового ринку -- инфраструктура оптового рынка -- закупівельна робота -- закупочная работа -- господарські договори -- хозяйственные договора -- выставки -- аукціони -- аукционы -- тендери -- тендеры -- біржова торгівля -- зовнішньоторговельні угоди -- биржовая торговля -- внешнеторговые контракты -- комерційна логістика -- коммерческая логистика -- товаропросування -- товародвижение -- управління товарними запасами -- управление товарными запасами -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле
Анотація: Сучасні теоретичні знання про комерційну діяльність і узагнальнений досвід її організації в сфері товарного обігу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Апопій, В. В.; Бабенко, С. Г.; Гончарук, Я. Г.; Антонюк, Я. М.; Апопій, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: etde/2016/12
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2016р. N 12
Зміст:
Гайдуцький, П. І. Статистика проти імперського егоїзму / П. І. Гайдуцький. - С.4-7
Омельчук, В. О. Житлова політика в Канаді в сфері доступного та соціального житла / В. О. Омельчук. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Юрченко, Ю. Ю. Механізм адаптації закордонного досвіду туристичної діяльності в економіку України / Ю. Ю. Юрченко. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст.
Диба, М. І. Концентрація та централізація капіталу в інноваційній діяльності / М. І. Диба, Є. С. Осадчий, К. М. Суторміна. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст.
Моторнюк, У. І. Соціальна політика як необхідна умова функціонування соціальної держави / У. І. Моторнюк. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст.
Кожухова, Т. В. Фінансування пріоритетних сфер сталого розвитку: стан і тенденції мобілізації національних державних ресурсів країн, що розвиваються / Т. В. Кожухова. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Зубков, Р. С. Сучасний стан та особливості інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств Причорноморського регіону України / Р. С. Зубков. - С.32-33. - Л-ра в кінці ст.
Марков, Б. М. Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів / Б. М. Марков. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст.
Марценюк, Л. В. Маркетингові дослідження щодо визначення обсягів туристичних перевезень залізничним транспортом / Л. В. Марценюк. - С.39-46. - Л-ра в кінці ст.
Снігур, Х. А. Холістична модель управління персоналом / Х. А. Снігур. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст.
Лебеденко, О. В. Відтворення трудових ресурсів в аграрних підприємствах / О. В. Лебеденко. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст.
Михайлов, М. Г. Формування організаційно-економічних засад розвитку матеріально-технічної бази аграрних підприємств / М. Г. Михайлов. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст.
Гусейнова, Н. Ю. Способы анализа логической стратегии сбытовой деятельности предприятий / Н. Ю. Гусейнова. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст.
Салига, К. С. Покращення фінансового стану підприємств шляхом управління дебіторською заборгованістю / К. С. Салига, Ю. В. Нестеренко. - С.65-67. - Л-ра в кінці ст.
Черевко, О. В. Основні фактори впливу на продовольчу безпеку регіону як основу національної безпеки / О. В. Черевко, О. В. Яковенко. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст.
Скоробогатова, Н. Є. Удосконалення механізму фінансового співробітництва між Україною та ЄС / Н. Є. Скоробогатова, Н. М. Балєва. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст.
Діденко, Є. О. Бізнес-планування та його роль у стратегічному управлінні підприємством / Є. О. Діденко, Б. С. Нянчур. - С.78-81. - Л-ра в кінці ст.
Корнілова, О. М. Теоретико-методологічні основи визначення якості освіти вищих навчальних закладів України / О. М. Корнілова, Ю. О. Огороднік. - С.82-85. - Л-ра в кінці ст.
Кудрявська, Н. В. Фінансово-економічні та правові основи діяльності страхових посередників / Н. В. Кудрявська. - С.86-89. - Л-ра в кінці ст.
Паламаренко, Я. В. Виробництво біоетанолу як складової стратегічного розвитку спиртової промисловості України / Я. В. Паламаренко. - С.90-93. - Л-ра в кінці ст.
Тищенко, Д. О. Теоретичні підходи до цілей державного регулювання страхового ринку / Д. О. Тищенко. - С.94-96. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Марков, Б. М.
    Фактори впливу на формування та розвиток товаропросування продовольчих товарів [] / Б. М. Марков // Економіка та держава. - 2016. - N 12. - С. 34-38. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Продовольчі товари--Фактори формування--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.
339.13.021(075.8)
К77


    Крамченко, Любов Іванівна.
    Статистика ринку товарів і послуг [] : навч. посіб. / Л. І. Крамченко. - 2-е вид., випр. та допов. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 294, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Загл. обкл. : Статистика ринку товарів та послуг. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7827-91-7 : 180.00 грн
УДК
ББК 65.291.82
Рубрики: Ринкова економіка--Товари--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Послуги--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи

   Товари--Ринок--Статистика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
статистика -- статистика ринкових цін -- статистика тарифів -- статистика інфляції -- товарний обіг -- статистика товаропросування -- статистика товарних запасів -- товари -- статистика ринкової інфраструктури -- товарний ринок -- статистичні методи -- статистика товарообороту -- статистика зовнішньої торгівлі
Анотація: Систематизовані теоретичні знання та узагальнено досвід з методології статистичного аналізу товарного ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)