Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління продажами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8
Р 31


    Ребрик, С. Б.
    Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами
Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
J66


    Johnson, Eugene M..
    Sales management [Текст] : concepts, practices, and cases / E. M. Johnson, D. L. Kurts, E. E. Scheuing. - 2nd ed. - New York ; St. Louis ; San Francisco : McGraw-Hill, Inc., 1994. - XXI, 564 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 518-539. - Photo Credits: p. 541. - Acknowledgements: p. 542-547. - Name Ind.: p. 549. - Subject Ind.: p. 550-564. - ISBN 0-07-032652-5 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.422-2я73
Рубрики: Управління--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління продажами -- кар'єра в професійних продажах -- планування продажів -- розвиток відділу продажів -- керівництво відділом продажів -- оцінка ефективності продажів
Анотація: Thoroughly updated and completely rewritten, this second edition aims to capture the vitality of sales management in an environment that is constantly changing. Noted for its realism in presenting the sales management function, the text incorporates examples of current practises and includes realistic case studies, carefully developed to provide a variety of learning opportunities. The second edition has increased emphasis on professional selling, ethics, international issues, automation and sales technology, changes in personal selling, and gender and racial diversity of the sales force.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Kurts, David L.; Scheuing, Eberhard E.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)