Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебно-познавательная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Губенко, О. В.
    Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності [] / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 29-33. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Психологічна реабілітація дітей, що зазнали насильства в сім'ї
   Корекційна педагогіка--Робота здітьми, що мають ЗРР

   Психопедагогіка--Активізація навчально-пізнавальної сфери дітей

Кл.слова (ненормовані):
посттравматичні стресові розладі -- посттравматические стрессовые расстройства -- реабілітація -- реабилитация -- творча діяльність -- творческая деятельность -- навчально-пізнавальна сфера -- учебно-познавательная деятельность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.
37.02
Г19


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики [] : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Унів. книга, 2015. - 334, [2] с. - Бібліогр.: с. 305-334. - ISBN 978-966-680-720-8 : 140.00 грн
УДК
ББК 74.202 + 87
Рубрики: Дидактика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
философия дидактики -- соціокультурні реалії -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- освіта -- образование -- зміст навчання -- содержание обучения -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- трансгуманітарність -- трансгуманитарность
Анотація: У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)