Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Telegram<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: bifo/2020/2
   Журнал

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика [Текст] : наук.-інформ. журнал. - К. : Башун Олена Володимирівна, 2015 - . - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2
Зміст:
Шалиганова, Алла. Від регіональних до всеукраїнських Короленківських читань (з історії наукових досліджень кадрово-управлінської політики бібліотек) / А. Шалиганова. - С.2-7. - Літ. в кінці ст.
Тарлінська, Олена. Науково-методичний супровід бібліотек новостворених об’єднаних територіальних громад: досвід Запоріжжя / О. Тарлінська. - С.8-9
Ткаченко, Надежда. Telegram-бот в библиотеке / Н. Ткаченко, Т. Стригун, А. Главатый. - С.10-12. - Лит. в конце ст.
Шевченко, Оксана. Веб-технології на допомогу промоції читання / О. Шевченко. - С.13-15
Грищенко, Тетяна. 200-річчя Пантелеймона Куліша відзначили в бібліотеках Сумщини / Т. Грищенко, Т. Плющ. - С.16-20
Ракуленко, Наталія. Екопросвіта для кожного / Н. Ракуленко. - С.21-24
Сидорова, Катерина. Впровадження УДК у бібліотеках Луганської області / К. Сидорова. - С.25-27. - Літ. в кінці ст.
Березюк, Ніна. Шляхами пам’яті: перший крок до професії / Н. Березюк. - С.28-31. - Літ. в кінці ст.
Павленко, Тетяна. Інтернет-конференція як форма професійної комунікації / Т. Павленко. - С.32-34. - Літ. в кінці ст.
Башун, Олена. Інша бібліотека – вийти за межі: щорічна конференція Української бібліотечної асоціації / О. Башун. - С.35-38
Соколов, Віктор. Становлення та розвиток провідних публічних бібліотек губернських міст в Україні у XIX – на початку ХХ ст.: особливості еволюції губернських бібліотек / В. Соколов. - С.39-46
Бабушкіна, Інна. Відданість своїй справі: про редактора Ірину Сергіївну Шелестович / І. Бабушкіна. - С.47
Глибицька, Світлана. Директор бібліотеки – Герой Радянського Союзу / С. Глибицька. - С.48-49. - Літ. в кінці ст.
Петренко, Наталя. Керманич «короленківської» книгозбірні повоєнної доби / Н. Петренко. - С.50-57. - Літ. в кінці ст.
Кравченко, Людмила. Наш головний штурман / Л. Кравченко. - С.58-59. - Літ. в кінці ст.
Нагорна, Ганна. Життя, віддане бібліотеці: на спомин Інни Павлівни Степаненко / Г. Нагорна. - С.60-63. - Літ. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ткаченко, Надежда.
    Telegram-бот в библиотеке [] / Н. Ткаченко, Т. Стригун, А. Главатый // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика : наук.-інформ. журнал. - 2020. - N 2. - С. 10-12. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Бібліотеки--Інформаційні технології
Анотація: В данной статье рассматривается один из новых путей доставки информации пользователям библиотеки посредством Telegram-бота. Рассматривается технология поиска по разным критериям и способ заказа документов. Показаны возможности и актуальность применения Telegram-бота в работе с пользователями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стригун, Татьяна; Главатый, Алексей

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

3.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 2. - 163, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 158-161. - ISBN 978-966-289-209-3 : 160.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережеві технології--Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-маркетинг -- месенджер-маркетинг -- sSype -- QQ -- WeChat -- WhatsApp -- Viber -- Telegram -- геолокаційні мережі -- геолокаційні сервіси -- вірусний маркетинг -- ADVERGAMING -- контекстна реклама -- банерна реклама -- партнерський маркетинг -- ремаркетинг
Анотація: Інтернет-маркетинг; риси та алгоритми проведення маркетингової кампанії у месенджерах, методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах, ведення вірусного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.


   
    Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Компания STYLUS. UA [] // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 6. - С. 32--33 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг
   Соціальні мережі--Електронні технології

Кл.слова (ненормовані):
товарная политика -- социальные сети -- электронные технологии -- эффективные методы продвижения товара -- ефективні методи просування товару -- Facebook -- Instagram -- Telegram -- YouTube

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)