Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Інформаційний ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Марко, Є. І.
    Необхідність і проблеми формування інформаційного ринку: глобалізаційний вимір [] / Є. І. Марко // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2009. - N 12. - С. 19-25. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Економічна теорія
   Інформаційний ринок

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
338.516
К56


    Ковальчук, Трохим Тихонович.
    Сучасний інформаційний ринок (концептуально-пізнавальний контекст) [] : монографія / Т. Т. Ковальчук, І. Ю. Марко, Є. І. Марко. - К. : Знання, 2011. - 255 с. - (Серія "Сучасна економічна наука"). - Л-ра: с. 230-248. - Предм. покажч.: с. 249-255. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-874-7 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.39
Рубрики: Інформаційний ринок--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи -- информационные системы -- економічна інформація -- экономическая информация -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інфраструктура інформаційного ринку -- инфраструктура информационного рынка -- інформаційні мережі -- информационные сети -- інформаційно-аналітичні системи -- информационно-аналитические системы -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інтеркомунікації -- интеркоммуникации
Анотація: Аналіз новітніх явищ і процесів в інформаційному середовищі, розгляд інформаційних технологій, усталених принципів і правил, які визначають відтворення та застосування інформаційного ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Марко, Іван Юрійович; Марко, Євген Іванович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
004.738.5:339.138(075)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция
Анотація: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Мельников, О. В.
    Функціональна модель виготовлення та поширення інформаційної продукції [] / О. В. Мельников // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 10. - С. 96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
027.54(477.25)
Н35


    Терещенко, І.
    Особливості формування національного ринку електронно-інформаційних продуктів, послуг та сучасна бібліотечна діяльність [] / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2011. - Вип. 30. - С. 216-227. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Інформаційний ринок
   Інформаційне забезпечення

   Бібліотеки--Інформаційні послуги


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : ФОНД (1), БГ (1)
Вільні: ФОНД (1), БГ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)