Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Пилипчук, В.
    Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [] / В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок спортивних товарів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Логвінова, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Новікова, И.
    Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)