Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Мерчандайзинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Вавер, М.
    Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів [] / М. Вавер, Р. Вавер // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 6. - С. 290-296. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів
Анотація: Стратегія розміщення товарів на полицях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вавер, Р.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Савенко, І. В.
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів [] / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 5. - С. 125-131. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мерчандайзинг
Кл.слова (ненормовані):
електронний мерчандайзинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Капінус, Л. В.; Скригун, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)