Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Політичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Золотухін, Е.
    Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текст] / Е. Золотухін // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 5. - С. 13-27
Рубрики: Політичний маркетинг
   Політична наука

   Держава і суспільство

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Акімов, Д.
    До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні [Текст] / Д. Акімов // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг
   Політичні технології

   Соціологія політики

   Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Шубін, С
    Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання [Текст] / С Шубін // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 4. - С. 65-73. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг
   Соціологія політики

   Політологія--Політична культура

   
Кл.слова (ненормовані):
Дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Акайомова, А.
    Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - N 1. - С. 54-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг
   Влада--Політичний імідж

   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Лепська, Н.
    Функціональні ресурси і структурний потенціал політичної компетентності [] / Н. Лепська // Політичний менеджмент. - 2010. - N 3. - С. 26-34. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політична теорія
   Політичний маркетинг


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)