Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підприємництво -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гурджиян, Карина.
    Заохочення споживачів у програмах лояльності [] / К. Гурджиян // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 50-62. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Підприємництво--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
програма лояльності -- заохочення споживачів -- фінансові вигоди -- нефінансові вигоди -- нематеріальні вигоди

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Лабурцева, Олена.
    Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [] / О. Лабурцева // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 71-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Підприємництво--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
задоволеність споживача -- способи оцінки -- інструменти комплексу маркетингу -- ризик -- прийняття рішень

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)