Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама -- Менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
659.113(075.8)
Т31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.113(042.3)
О-24


    Обрытько, Борис Абрамович.
    Рекламный менеджмент [] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; [отв. ред. И. В. Хронюк] ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2000. - 120 с. : рис., табл. - Лит.: с. 117. - ISBN 966-608-061-3 : 7.50 грн
УДК
ББК 65.42-803 + 76.006.5
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламное исследование -- рекламне дослідження -- рекламная кампания -- рекламна компанія -- рекламные средства -- рекламні засоби
Анотація: Освещены все этапы рекламного процесса - от исследования рынка до разработки планов рекламной кампании.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, И. В. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
659.113(075)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / Т. І. Лук'янець ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - 2-ге вид., допов. - Київ : КНЕУ, 2003. - 440 с. : іл. - Літ.: с. 436-437. - ISBN 966-574-482-8 : 36.50 грн
УДК
ББК 65.9(2)421я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент рекламої діяльності -- рекламний процес -- психологія рекламного менеджменту -- реклама -- корпоративна реклама -- рекламні агенції -- рекламна кампанія -- мас-медіа -- медіа-планування
Анотація: Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)