Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгові марки -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Студінська, Г. Я.
    Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 11. - С. 138-143. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Пустотин, В. С.
    Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия [] / В. С. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 24-30
Рубрики: Торгові марки--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рестайлінг -- рестайлинг -- ребрендінг -- ребрендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Цимбалюк, С. О.
    Формування бренда роботодавця на ринку праці [] / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення : вироб.-практ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 21-25. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Ринок праці--Конкуренція--Україна
   Торгові марки--Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- імідж -- имидж -- бренд роботодавця -- бренд работодателя -- управління персоналом -- управление персоналом -- ринок праці -- рынок труда

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
658:005.523(477)
Д37


   
    10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грн
УДК
ББК 65.09(4УКР)
Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання
   Торгові марки--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди
Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)