Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=004.738.5:339.138(07)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 1. - 180, [4] с. : іл., табл. - Літ.: с. 176-180. - ISBN 978-966-289-292-5 : 215.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   Інтернет--Соціальні мережі--Використання--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
пошукова оптимізація сайту -- Fecebook -- Instagram -- просування у "TWTTER" -- соціальні медіа -- пошукові оптимізації -- просування товарів -- стратегії маркетингу -- рекламний кабінет Fecebook -- email-маркетинг -- форми передплати
Анотація: Поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритми проведення маркетингової компанії у соціальних мережах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 2. - 163, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 158-161. - ISBN 978-966-289-209-3 : 160.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережеві технології--Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-маркетинг -- месенджер-маркетинг -- sSype -- QQ -- WeChat -- WhatsApp -- Viber -- Telegram -- геолокаційні мережі -- геолокаційні сервіси -- вірусний маркетинг -- ADVERGAMING -- контекстна реклама -- банерна реклама -- партнерський маркетинг -- ремаркетинг
Анотація: Інтернет-маркетинг; риси та алгоритми проведення маркетингової кампанії у месенджерах, методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах, ведення вірусного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)