Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Бірук, Наталія Петрівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
378.091.33-027.22:001.89]:37.011.3-051*M
Б64


    Бірук, Наталія Петрівна.
    Професійно-творчий розвиток особистості педагога-дослідника в умовах діяльності науково-педагогічної школи [] : автореф. дис. / Бірук Наталія Петрівна ; [наук. керівник Антонова О. Є.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 15-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 74.58 + 74.20
Рубрики: Педагоги--Професійна освіта--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- педагог-дослідик -- професійно-творчий розвиток -- особистісний розвиток -- науково-дослідницька компетентність -- науково-педагогічна школа -- модель професійно-творчого розвитку
Анотація: Дисертація присвячена актуальній проблемі професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи. У роботі проаналізовано стан окресленої проблеми в науковій літературі та практику впровадження досягнень вітчизняних науково-педагогічних шкіл в освітній процес. Здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження, представлено періодизацію розвитку наукових шкіл, акцентовано увагу на сучасному етапі їх функціонування. Результатом професійно-творчого розвитку було визначено сформованість науково-дослідницької компетентності на емпірично-інтуїтивному, дослідницько-логічному та креативно-евристичному рівнях. Вимоги до особистості педагога-дослідника узагальнено у вигляді професіограми. Спроєктовано модель професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника в середовищі науково-педагогічної школи, що складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків: концептуально-цільового, мотиваційно-стимулювального, змістово-процесуального та результативно-діагностувального та технологію її реалізації. Результати експериментальної перевірки дієвості моделі шляхом реалізації технології засвідчили підвищення якісного рівня професійно-творчого розвитку особистості педагога-дослідника та науково-дослідницької компетентності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонова, Олена Євгеніївна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)