Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гулько, Ю. А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.954
Т28


   
    Творча діяльність в ускладнених умовах [] : наук.- метод. посібник / [В. О. Моляко [та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Пасічник, 2007. - 306 с. : табл., рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - 11.00 грн, 020.00 грн
УДК
ББК 88.840.3
Рубрики: Творчість--Психологія--Навчальні видання
   Діти--Творчість--Психологія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- творча особистість -- творчій процес -- творчі задачі -- конструктивне мислення -- социальная творчість -- міжособистісні конфлікти -- внутрішні конфлікти -- математичне мислення -- хореографічні здібності -- візуальна інформація -- економічна творчість -- КАРУС, тренінгова система -- шкільна адаптація -- криза підліткового віку -- кризис подросткового возраста -- творче математичне мислення -- педагогічні конфлікти -- вплив телебачення
Анотація: Психологічні особливості творчої діяльності людини в складних та екстремальних умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Ваганова, Н. А.; Гулько, Ю. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: obdy/2009/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2009р. N 3
Зміст:
Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12
Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23
Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38
Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Увага: корекція і розвиток. - С.44-51
Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Гулько, Ю. А.
    Проявления перцептивной одарённости младенцев (первое полугодие жизни) [] / Ю. А. Гулько // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дитяча психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: obdy/2010/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 3
Зміст:
Бжанюк, В. С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді / В. С. Бжанюк. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Кащенко, І. В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури / І. В. Кащенко. - С.9-13
Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання / А. А. Товкач. - С.14-19
Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі / Л. А. Черевко. - С.19-25
Черевко, Л. А. Ігри на природі / Л. А. Черевко. - С.26-27
Карабаєва, І. І. Наука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога / І. І. Карабаєва. - С.28-38
Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі / М. В. Соцька. - С.39-45. - Л-ра в кінці ст.
Гулько, Ю. А. Ранее развитие способностей детей (анализ методик) / Ю. А. Гулько. - С.46-57
Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту / Н. М. Воропаєва. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст.
Бакала, І. М. Проектне навчання як засіб розвитку пізнавальних потреб учнів / І. М. Бакала. - С.61-65
Перчуляк, Л. П. Инновационные подходы к обучению одарённых детей в Молдове / Л. П. Перчуляк, М. Г. Мешану. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Гулько, Ю. А.
    Ранее развитие способностей детей (анализ методик) [] / Ю. А. Гулько // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 3. - С. 46-57
Рубрики: Дитяча психологія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)