Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Данніков, О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: mvuk/2008/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13
Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18
Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23
Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24
Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27
Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30
Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36
Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39
Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46
Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53
Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Данніков, О.
    Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 62-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2009/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2
Зміст:
Грінберг, Г. Сертифікація маркетологів - нагальна потреба часу / Г. Грінберг, С. СолнцевО. Черненко. - С.4-5
Шатарська, І. Обгрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії / І. Шатарська. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст.
Поведінка урядів і корпорацій у період кризи. - С.15-16
Олексюк, О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України / О. Олексюк. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Ліфанов, С. Нестерпна легкість інтернету у бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів. Інакше - "загальмуємо"! / С. Ліфанов. - С.23-26
Данніков, О. Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку / О. Данніков. - С.27-33. - Л-ра в кінці ст.
Виноходова, С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності страхової компанії / С. Виноходова. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Хамідова, А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг / В. Герасименко, І. Давиденко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Гощинський, А. Віртуальні кластери як об'єкти інтегрованого маркетингового управління / А. Гощинський. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст.
Чухрай, Н. Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу / Н. Чухрай. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Гребньов, М. Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку / М. Гребньов, І. Віннікова. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст.
Андрущенко, Н. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи / Н. Андрущенко, М. ЛиликГ. Туницька. - С.64-68
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Данніков, О.
    Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   Страховий ринок України



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: mvuk/2010/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 1
Зміст:
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст.
Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст.
Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст.
Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст.
Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53
Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Данніков, О.
    Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю [] / О. Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Страхування

Кл.слова (ненормовані):
ринок страхових послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: frvv/2016/7/8
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 7/8
Зміст:
Предборський, В. А. Тінізаційний тренд інституційної біполярності національної структури / В. А. Предборський. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, О. А. Формування видатків бюджету на охорону здоров'я в Україні / О. А. Осадча. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Шедяков, В. Є. Економічне мислення: адекватність новим вимогам / В. Є. Шедяков. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Мікаелян, С. Г. Структурні трансформації глобальної інноваційної архітектури / С. Г. Мікаелян. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Штангрет, А. М. Методичні аспекти використання внутрішньогосподарськог7о контролю в процесі забезпечення економічної безпеки підприємства / А. М. Штангрет, М. М. Караїм. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Євенко, Т. І. Оцінка ефективності фінансової державної підтримки сільськогосподарських підприємств України / Т. І. Євенко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Колодійчук, А. В. Класифікаційний підхід як передумова ефективного управління сільським зеленим туризмом / А. В. Колодійчук. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Лалакулич, М. Ю. Механізм сучасного банківського кредитування та його складові / М. Ю. Лалакулич. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Самборський, О. В. Витрати за економічними елементами в системі управління та контролю за витратами / О. В. Самборський. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, О. В. Індустрія програмної продукції: стан, проблеми, шляхи вирішення / О. В. Коваль. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Лясковець, О. В. Теоретико-методичні основи щодо забезпечення, оцінки та регулювання рівня розвитку економічної безпеки підприємств машинобудування / О. В. Лясковець. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, І. О. Управління фінансовими ресурсами підприємства в умовах невизначеності та ризику / І. О. Тарасенко, Н. М. Соловей. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипниченко М. І. Комплекс моделей моніторингу ключових макробалансів в економіці України / Скрипниченко М. І., М. В. КузубовГ. Ю Яценко. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Важинський, Ф. А. Теоретичні аспекти впливу сільськогосподарських підприємств на розвиток сільських територій в умовах сучасних аграрних перетворень / Ф. А. Важинський. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кустовська, О. В. Рекреаційно-туристичне природокористування у м. Києві / О. В. Кустовська, А. О. Столярський. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Галенко, С. М. Мегаполіси як основні фактори інформаційно-технологічної глобалізації / С. М. Галенко. - С.72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Л. С. Аудит управління людськими ресурсами як засіб стратегічного аналізу / Л. С. Дорошенко, Н. І. Лапицька. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Добренко, О. О. Проблеми та основні напрями підвищення збалансованості ринку праці України / О. О. Добренко. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. М. Щодо аналізу стану соціальної сфери України в умовах економічної кризи / О. М. Кириченко. - С.88-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, О. Г. Соціальні та організаційні засади праці засуджених в умовах ізоляції від суспільства / О. Г. Гончаренко. - С.94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Джегур, Г. В. Вдосконалення статистичного забезпечення регулювання зайнятості населення в Україні / Г. В. Джегур, О. Ю. Рудченко. - С.98-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Предборський, В. А. "Корупційна пастка" влади: причини існування, зміцнення / В. А. Предборський. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Новиков, В. В. Інституційне забезпечення відносин публічно-приватного партнерства в Україні / В. В. Новиков, О. Ю. Рудченко. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба, Я. М. Європейський досвід стимулювання малого і середнього підприємництва: уроки для України / Я. М. Кашуба. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилко, П. П. Глобалізація як вектор світового структурного розвитку / П. П. Гаврилко. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Данніков, О. В. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку / О. В. Данніков, С. В. Пєтухов. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ібрагімов, Джафар. Ринок цінних паперів Азербайджану на новій стадії / Д. Ібрагімов. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Клапків, Л. М. Біхевіористична теорія на страховому ринку / Л. М. Клапків. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошель, А. О. Ретроспективний аналіз теорій вартості як основи економічної оцінки земель / А. О. Кошель. - С.35-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Приказюк, Н. В. Трансформація моделей регулювання страхової діяльності / Н. В. Приказюк. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Колодійчук, А. В. Інноваційна інфраструктура як базова ланка побудови систем впровадження ІКТ у національній економіці / А. В. Колодійчук. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Момінул Хок, М. Д. Інноваційні процеси розвитку економіки України / М. Д. Момінул Хок. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
КириченкоВ., В. Фінансове планування в системі управління фінансовими результатами підприємства / В. КириченкоВ., І. О. Тарасенко. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, О. В. Проблеми податкового регулювання суб'єктів індустрії програмної продукції в Україні / О. В. Коваль. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кольоса, Л. Л. Формування земельної ренти та особливості її перерозподілу в аграрній сфері / Л. Л. Кольоса. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лясковець, О. В. Методика оцінки та аналізу основних показників розвитку економічної безпеки підприємств машинобудування / О. В. Лясковець. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Деревко, О. С. Капіталізація банків як боргоутворюючий фактор: міжнародний досвід / О. С. Деревко. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, В. М. Організаційно-економічний механізм інфраструктурного забезпечення енергозбереження підприємств цивільного будівництва / В. М. Дорошенко. - С.71-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Євсєєва, І. В. Роль системи управління молокопереробним підприємством для забезпечення конкурентоспроможності в умовах ринкових трансформацій / І. В. Євсєєва. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, О. А. Планування видаткової частини місцевих бюджетів як інструмент соціально-економічного розвитку територій / О. А. Осадча. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Лалакулич, М. Ю. Проблеми взаємодії суміжних периферій та аспекти інтенсивності та екстенсивності використання прикордонного становища / М. Ю. Лалакулич, В. М. Черторижський. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Данніков, О. В.
    Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку [] / О. В. Данніков, С. В. Пєтухов // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - N 7/8. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Товари--Ринок (екон.)--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пєтухов, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)