Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дочинець, Н.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: apek/2007/11
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 11
Зміст:
Дем"яненко, І. В. Інвестиційно- інноваційний чинник економічного зростання / І. В. Дем"яненко, А. В. Буряк. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваноньків, О. О. Політика держави щодо інвестиційної діяльності в Україні та перспективи прямого іноземного інвестування / О. О. Іваноньків. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лігоненко, Л. О. Нові стратегічні завдання державної політики щодо розвитку підприємництва в Україні / Л. О. Лігоненко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пенькова, О. Г. Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації / О. Г. Пенькова ; 26-31
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції / О. М. Шевченко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Білошапка, В. А. Сучасні пріоритети наукових досліджень професійного розвитку менеджерів у міжнародному бізнесі / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, І. М. Системний підхід до проблем управління посередницькими організаціями / І. М. Грищенко. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгополова, О. В. Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки / О. В. Долгополова. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Н. О. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств / Н. О. Лисенко. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Парсяк, В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу / В. Н. Парсяк, І. М. Драгомирова. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Роговий, А. В. Оцінка використання фінансового планування в діяльності акціонерних товариств Чернігівського регіону / А. В. Роговий. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситнік, О. Д. Оцінка персоналу в системі мотивації / О. Д. Ситнік, О. А. Ковальчук. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Солопенко, Р. І. Методика забезпечення обгрунтування управлінських рішень у системі міжнародного маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко. - С.88-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Дочинець, Н. М. Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні / Н. М. Дочинець. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінчук, Т. О. Нова парадигма сільського розвитку Європейського Союзу: перспективи для України / Т. О. Зінчук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кампо, Г. М. Дослідження зовнішнього середовища функціонування суб*єктів малого бізнесу в Закарпатській області / Г. М. Кампо. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, О. М. Молодіжне житлове кредитування як метод стимулювання позитивних демографічних процесів в Україні / О. М. Волкова. - С.125-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем*янишин, В. Г. Концептуальні засади бюджетної доктрини України / В. Г. Дем*янишин. - С.133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпінський, Б. А. Реалізація ресурсного потенціалу податкових органів як метод нарощування податкових надходжень до бюджету держави / Б. А. Карпінський, Н. С. Залуцька. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Мамонтенко, Н. С. Метод эффективного использования инвестиций в инновации / Н. С. Мамонтенко. - С.150-156. - Библиогр. в конце ст.
Ніконова, М. В. Механізм часткової компенсації як складова активізації використання аграріями векселів / М. В. Ніконова. - С.157-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалка, О. О. Підходи до управління прибутком банку / О. О. Рибалка. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимошенко, О. П. Особливості капіталізації банківської системи в умовах трансформаціної економіки / О. П. Тимошенко. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Н. М. Капітал банку як економічна категорія / Н. М. Ткачук. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Порівняльний аналіз основних показників капіталізації банківських систем України та Росії / В. І. Шевченко. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Л. П. Механізм наповнення соціальних фондів коштами / Л. П. Шевчук. - С.184-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Дутка, С. М. Формування агроенергетичного технопарку на порушених землях і забезпечення його економічності та надійності / С. М. Дутка. - С.189-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, О. В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура / О. В. Михайловська. - С.199-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Дочинець, Н. М.
    Методика вимірювання розвитку консьюмеризму в регіоні [Текст] / Н. М. Дочинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка
   
Кл.слова (ненормовані):
консьюмеризм -- права споживачив -- регіональний індекс розвитку консьюмеризму

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Дочинець, Н.
    Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області [] / Н. Дочинець // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Україна--Закарпатська область
Кл.слова (ненормовані):
права споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)