Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Корж, Марина$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: ztef/2018/5
   Журнал

Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право [Текст] : наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К. : Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2010 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. N 5
Зі змісту:
Калюжна, Наталія. Україна у системі діагональної кумуляції Пан-Євро-Мед / Н. Калюжна, В. Сторожчук. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, Володимир. Методологічний дискурс міжнародного економічного партнерства / В. Онищенко. - С.19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова. - С.32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Маргарита. Транзитивність національної туристичної системи / М. Бойко, Н. Ведмідь, А. Охріменко. - С.55-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Корж, Марина. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу / М. Корж. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Ніколаєць, Катерина. Трудова міграція до країн Європейського Союзу: фактори та наслідки / К. Ніколаєць. - С.101-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Откаленко, Олена. Адміністрування податку на додану вартість в умовах євроінтеграції / О. Откаленко. - С.116-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Копчикова, Інна. Внутрішній контроль у системі управління товарними втратами / І. Копчикова. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Корж, Марина.
    Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу [] / М. Корж // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародний маркетинг
   Міжнародний бізнес

   Цінова політика


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)