Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Стороженко, Н.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: rish/2013/12
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 12
Зміст:
Назаренко, Г. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст.
Ломакіна, Г. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб'єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст.
Нємцева, Т. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Карло, Т. Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст.
Каракаш, І. Виховання демократичної ролітичної культури старшокласників як прояву культури демократизму особистості у політичній сфері життя громадянського суспільства / І. Каракаш, Л. Боїн. - С.31-37. - Л-ра в кінці ст.
Стороженко, Н. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади / Н. Стороженко, Н. Кравець. - С.38-43. - Л-ра в кінці ст.
Солошенко, Т. Сприяння усвідомленню старшокласниками демократичних цінностей засобами проектної діяльності / Т. Солошенко, В. Гулінський. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст.
Нікіфорова, О. Шкільна практика навчання демократії / О. Нікіфорова. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст.
Жукова, О. Виховання у старшокласників якостей суб'єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст.
Запасникова, О. Виховання старшокласників як суб'єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст.
Малахова, С. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / С. Малахова, Т. АпальковаН. Фокіна. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст.
Нємцева, Т. Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко. - С.66-70. - Л-ра в кінці ст.
Назаренко, Г. А. Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників / Г. А. Назаренко. - С.71-76
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Стороженко, Н.
    Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади [] / Н. Стороженко, Н. Кравець // Рідна шк. - 2013. - N 12. - С. 38-43. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Виховна робота--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кравець, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: rish/2017/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2017р. N 7/8
Зміст:
Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обгрунтування критеріїв / В. Данилевський. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Г. Назаренко. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / О. Крутенко. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / І. Топчій. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Н. Ананьєва. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Т. Карло. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Нерубайський, В. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Вертипорох, О. Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / С. Щербина. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бугай. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Яременко, С. Школа - природне середовище розвитку особистості / С. Яременко. - С.75-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Слупіцька. - С.78-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов. - С.81-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / В. Колісник. - С.84-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Н. Дорожкіна, А. Забарна. - С.87-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Лукашенко. - С.90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / В. Лосіцький. - С.94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / С. Остапенко, Н. Степанова. - С.97-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / О. Ярош. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Цьоменко, А. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / А. Цьоменко. - С.107-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / В. Кондратюк. - С.110-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Стороженко, Н.
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці [] / Н. Стороженко // Рідна шк. - 2017. - N 7/8. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогічні інновації
   Акмеологія


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)