Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тарасюк, Андрій Васильович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: eapk/2019/7
   Журнал

Економіка АПК [Текст]. - К. : Ред. журн. "актуальні вопрЕкономіка АПК", 1994 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зі змісту:
Ткачук, Вадим Анатолійович. Сучасний стан і тенденції розвитку аграрного ринку праці / В. А. Ткачук. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Долгіх, Яна Володимирівна. Оцінка та аналіз ефективності виробництва зерна та зернобобових культур в Україні методом DEA / Я. В. Долгіх. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Козак, Ольга Анатоліївна. Особливості формування попиту та пропозиції на ринку яловичини / О. А. Козак, О. Ю. Грищенко. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Коринець, Роман Ярославович. Просте товариство як форма кооперації виробників сільськогосподарської продукції / Р. Я. Коринець, Л. М. Малік. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Вергунов, Віктор Анатолійович. Запровадження наукометричної системи оцінки науково-технологічного потенціалу науково-дослідних установ НААН в умовах євроінтеграції / В. А. Вергунов. - С.39-49. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Олійник, Олександр Василиович. Максимальна урожайність або прибутковість: пріоритети вибору в умовах інноваційного розвитку / О. В. Олійник, В. В. Макогон, С. В. Брік. - С.50-58. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Духницький, Богдан Володимирович. Світове виробництво сільськогосподарської продукції / Б. В. Духницький. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Спаський, Габрієл Васильович. Розвиток сімейних фермерських господарств в Україні та зарубіжний досвід їх функціонування / Г. В. Спаський. - С.73-82. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Власова, Катерина Миколаївна. Концептуальні засади формування стратегії подолання бар'єрів входу підприємств на нові зовнішні ринки / К. М. Власова. - С.83-92. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тарасюк, Андрій Васильович. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств / А. В. Тарасюк. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Тарасюк, Андрій Васильович.
    Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. - 2019. - N 7. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- маркениговий механізм -- аграрне підприємство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: agsv/2019/17
   Журнал

Агросвіт [Текст] : наук.-практ. журнал. - Київ : ДКС Центр, 2001 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 17
Зміст:
Ігнатенко, М. М. Ідентифікація сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у сукупності форм організації діяльності на селі / М. М. Ігнатенко [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мармуль Л. О., Леваєва Л. Ю., Романюк І. А.
Фостолович, Валентина Анатоліївна. Вплив податкового навантаження на доходи фізичних осіб в умовах ринкових перетворень на рівень "тіньового" бізнесу / В. А. Фостолович. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Опенько, І. А. Соціально-економічні проблеми використання земель лісогосподарського призначення в умовах децентралізації влади / І. А. Опенько, Я. О. Степчук. - С.20-28. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Бутенко, В. М. Використання некомерційного маркетингу як інструменту імплементації біоекономіки / В. М. Бутенко, В. В. Байдала, А. М. Забара. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Бровко, Л. І. Теоретичні аспекти фінансового планування на державних підприємствах / Л. І. Бровко, О. В. Пасечник. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Марков, Б. М. Сегментування роздрібних торговельних підприємств за 2012 - 2016 рр. / Б. М. Марков. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Красовська, О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства / О. Ю. Красовська. - С.51-5. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Куницький, К. С. Водогосподарське будівництво в сільській місцевості: інституціонально-економічні аспекти / К. С. Куницький. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудкіна, Т. В. Напрями модернізації фінансового планування сільськогосподарських підприємств / Т. В. Дудкіна. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тарасюк, Андрій Васильович. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства / А. В. Тарасюк. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Тарасюк, Андрій Васильович.
    Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства [] / А. В. Тарасюк // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 17. - С. 70-78 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрні підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетинговою діяльністю -- проблеми маркетингу аграрних підприємств -- функції маркетнгу -- модель маркетингової діяльності

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)