Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Черваньов, Дмитро Миколайович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.24(477)
Ч-45


    Черваньов, Дмитро Миколайович.
    Менеджмент інноваційно-інвестиціного розвитку підприємств України [] : [монографія] / Д. М. Черваньов, Л. І. Нейкова. - К. : Знання, 1999. - 514 с. - (Київському національному університету імені Тараса Шевченка - 165 років). - Л-ра: с. 499-514. - ISBN 966-7293-95-5 : 15.83 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)214
Рубрики: Підприємства--Інноваційний розвиток--Інвестиційний розвиток--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна політика держави -- инвестиционная политика государства -- фінансове забезпечення інвестування -- финансовое обеспечение инвестирования -- лізинг -- лизинг -- інновації в виробництві -- инновации в производстве -- іноземні інвестиції -- зарубежные инвестиции
Анотація: Дослідження проблем збереження підприємств промислового комплексу України, їх реструктуризації і забезпечення подальшого розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Нейкова, Лідія Іванівна
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)