Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чурилов, М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 4
Зміст:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Чурилов, М.
    Структура процесу формування вибіркової сукупності [] / М. Чурилов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 14-21 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
вибіркова сукупність (вибірки)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: stmm/2008/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Грищенко, К. З нагоди 10-ліття часопису / К. Грищенко, А. Малюк. - С.5-8
Бакіров, В. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": 10 років подвижницької праці / В. Бакіров. - С.9-10
Костенко, Н. Місце і час соціології / Н. Костенко, С. Макеєв. - С.11-32. - Л-ра в кінці ст.
Тарасенко, В. Науковий інтелект соціології / В. Тарасенко. - С.33-49. - Л-ра в кінці ст.
Валерстайн, І. Маркс і слаборозвиненість / І. Валерстайн. - С.50-66. - Л-ра в кінці ст.
Гіглі, Д. Зміна еліти та лідерів у ліберальних демократіях / Д. Гіглі, Я. Пакульський. - С.67-84. - Л-ра в кінці ст.
Вельцель, Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств / Х. Вельцель, Р. Інглгарт. - С.85-118. - Л-ра в кінці ст.
Денджерфільд, М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька? / М. Денджерфільд. - С.119-139. - Л-ра в кінці ст.
Куценко, О. До соцієтальної інтеграції чи до розвитку "паралельних суспільств"? (Порівняльне дослідження міжетнічних взаємодій) / О. Куценко. - С.140-165. - Л-ра в кінці ст.
Субєктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН) / Головаха Є, Горбачик А, Любива Т. та ін. - С.166-188. - Л-ра в кінці ст.
Винославська, С. Ехіt-poll: методика дослідження в оперативному режимі / С. Винославська, М. Чурилов. - С.189-214. - Л-ра в кінці ст.
Паніотто, В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007) / В. Паніотто. - С.197-213. - Л-ра в кінці ст.
Міщенко, М. Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005-2007) / М. Міщенко. - С.215-221. - Л-ра в кінці ст.
Сорока, Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності / Ю. Сорока, Т. Зуб. - С.222-236. - Л-ра в кінці ст.
Брік, Т. Перші міжнародні соціологічні читання пам"яті Н.В. Паніної "Сучасний стан і перспективи розвитку соціології в Україні та Європі" / Т. Брік. - С.237-243. - (Наукове життя)
Конкурс "Кращий молодий соціолог року" під егідою Соціологічного центру ім. Н.В. Паніної. - С.242-243. - (Наукове життя)
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Винославська, С.
    Ехіt-poll: методика дослідження в оперативному режимі [Текст] / С. Винославська, М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2008. - N 1. - С. 189-214. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: соціологія права
   Соціологія дослідження

   Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Чурилов, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: mvuk/2010/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 1
Зміст:
Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9
Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20
Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст.
Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст.
Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст.
Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст.
Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53
Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Чурилов, М.
    Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях [] / М. Чурилов // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 18-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: stmm/2017/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Костенко, Н. Теорема Паніотто і музика лічіння / Н. Костенко, С. Макеєв. - С.5-7
Докторов, Б. Колезі і другові 70. : до ювілею Володимира Паніотто / Б. Докторов. - С.7-8
Алексєєв, А. Володимир Паніоттто - Людина, Громадянин, Учений / А. Алексєєв ; 8-10
Чурилов, М. Про Володимира Ілліча Паніотто / М. Чурилов. - С.10
Головаха, Є. Володимир Паніотто: коли подія в житті одного соціолога стає подією в житті всієї соціологічної спільноти / Є. Головаха. - С.10-11
Паніотто, В. Відданість соціології : (до 80-річчя від дня народження М. О. Сакади) / В. Паніотто. - С.15-16
Єрмоленко, А. Громадський дискурс як чинник реформуваня українського суспільства / А. Єрмоленко. - С.27-29
Казаков, В. Реформи: проблеми методології дослідження / В. Казаков. - С.29-30
Арсеєнко, А. Камо грядеши, Україно, у XXI столітті? / А. Арсеєнко. - С.30-33
Мартинюк, І. "Ми прокинулись у новій країні, але не в новому суспільстві!" / І. Мартинюк. - С.33-34
Стегній, О. Інституціональна необхідність судової реформи / О. Стегній. - С.34-36
Петрушина, Т. Щодо реалій і суспільних очікувань від реформ в Україні / Т. Петрушина. - С.36-39
Смакота, В. Оцінки результатів економічних реформ населенням України / В. Смакота. - С.39-41
Толстих, Н. Реформуваня економіки: чи готове населення України терпіти погіршення добробуту? / Н. Толстих. - С.41-43
Буткалюк, В. Вплив деіндустріалізації на становище робітників України / В. Буткалюк. - С.43-44
Бойко, Н. Е-реформування - позитивний поштовх до перетворень суспільтствіа / Н. Бойко. - С.44-46
Максименко, О. Помісна церква в Україні / О. Максименко. - С.47-48
Бекешкіна, І. Реформи і соціологія / І. Бекешкіна. - С.48-50
Паращевін, М. Результати моніторингових загальнонаціональних опитувань "Українське суспільство" щодо сприйняття і оцінки реформ у громадській думці країни / М. Паращевін, В. Степаненко. - С.51-56
Кузьо, Т. Структурні перешкоди в реформуванні України / Т. Кузьо. - С.57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Резнік, В. (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції / В. Резнік. - С.65-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гентшель, Герд. Мови і коди в центральних регіонах України: думки та атитюди / Г. Гентшель, Я. П. Целер. - С.103-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дембіцький, С. Апріорна та апостеріорна кластеризація результатів соціологічного тесту "Типи політичної культури": порівняльний аналіз / С. Дембіцький. - С.128-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Скокова, Л. Участь у мереживо-цифровій культурі в Україні: порівняльна динаміка / Л. Скокова. - С.145-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Привалов, Ю. Розуміння "розколу" в соціологічній літературі / Ю. Привалов, В. Казаков. - С.164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, О. "Український соціум: що знаємо, чого не знаємо і чого уникаємо" : Х Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н. В. Паніної / О. Максименко. - С.198-205
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: stmm/2017/3
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
Зміст:
Головаха, Є. Вітаємо Миколу Миколайовича Чурилова : (до 70-річчя від дня народження) / Є. Головаха. - С.3-4
Костенко, Н. Микола Чурилов як частина власної мови / Н. Костенко, С. Макеєв. - С.4-7
Чурилов, М. Як усе починалося: перший ВЦДГД і багато чого іншого : інтерв'ю з Миколою Чуриловим / М. Чурилов. - С.7-10
Головаха, М. Микола Чурилов про Наталію Паніну / М. Головаха. - С.10-12
Докторов, Б. З. Наталія Паніна і її внесок у становлення Центрально-Українського відділення ВЦДГД / Б. З. Докторов. - С.12-15
Головаха, Є. Вітаємо Володимира Самуїловича Магуна! / Є. Головаха. - С.16-17
Димерська-Цигельман, Л. Томас Ман і Микола Бердяєв про культурно-історичні джерела націонал-соціалізму і російського комунізму / Л. Димерська-Цигельман. - С.18-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мафесолі, Мішель. Хвала релятивізму / М. Мафесолі. - С.37-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейжис, І. Соціокультурні складові поняття безпеки в соціології / І. Мейжис. - С.48-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рахманов, О. Соціальне підгрунтя олігархічної системи в Україні / О. Рахманов. - С.60-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Коржов, Г. Теоретичні контроверзи в інтерпретації подвійної ідентичності та шляхи їх емпіричної верифікації / Г. Коржов. - С.74-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Паращевін, М. Вплив релігійності на поширеність цінності традиціоналізму / М. Паращевін. - С.89-101
Дембіцький, С. Застосування L-шкали (ММРІ) щодо загальної популяції в Україні: результати і гіпотези / С. Дембіцький. - С.102-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Батаєва, К. Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності / К. Батаєва, К. Макаренко, Ю. Полякова. - С.119-143
Кравченко, А. З історії радянської соціології: концепція стимулювання праці І. М. Попової / А. Кравченко. - С.160-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Степаненко, В. Круглий стіл "Вибіркові соціологічні дослідження в Україні: історія та сучасні проблеми" : до 70-річчя Миколи Чурилова / В. Степаненко. - С.174-179
Чурилов, М. Вибірка в маркетингових дослідженнях / М. Чурилов. - С.179-182
Молодикова, І. 25 років по тому: між радянським минулим і неясним євразійським та європейським майбутнім : (міжнародна конференція) / І. Молодикова, Р. Мнацаканян. - С.183-194
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Чурилов, М.
    Як усе починалося: перший ВЦДГД і багато чого іншого [] : інтерв'ю з Миколою Чуриловим / записав Борис Докторов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - N 3. - С. 7-10 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Соціологи українські, 20 - 21 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чурилов, Микола Миколайович (соціолог ; 1947) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Чурилов, М.
    Вибірка в маркетингових дослідженнях [] / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - N 3. - С. 179-182 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Маркетинг--Соціологічні дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Чурилов, М.
    Про Володимира Ілліча Паніотто [] / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - N 1. - С. 10 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Соціологи українські, 20 - 21 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Паніотто, Володимир Ілліч (соціолог ; 1947) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)