Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шмаргун, В. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: ppts/2006/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006р. N 10
Зміст:
Максименко, С. Д. Онтогенез особистості / С. Д. Максименко. - С.1-10. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9.
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.; графіки
Балл, Г. А. Обсуждение проблем школы диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23
Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації і проведення ігор в курсі "Психологія сім"ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІГРА, ПСИХОЛОГІЯ СІМ"Ї
Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід"ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПІДЛІТКИ
Подтикан, І. В. Особливості формування мотиваційної сфери особистості / І. В. Подтикан. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. № 9.
Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів): Метод.рек.для студ.вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.60-72. - Продовж. Поч.: 2006. № 9.
Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ПОЛІТИЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, МЕНТАЛІТЕТ ПОЛІТИЧНИЙ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шмаргун, В. М.
    Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 10. - С. 10-21 : табл.; графіки. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ppts/2007/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2007р. N 9
Зміст:
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Ложкін, Г. В. Економічна свідомість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23
Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів : Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47 : мал.
Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.48-57 : табл.
Коць, М. О. Мотивація професійного самовизначення першокурсників - майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, С. Д. Пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед молоді (психологічне обгрунтування) / С. Д. Максименко. - С.64
Болтівець, С. І. Психогігієнічна позиція педагога у пропагуванні здорового способу життя / С. І. Болтівець. - С.65-66
Кокун, О. М. Заняття фізичною культурою та спортом як невід'ємна складова популяризації серед молоді здорового способу життя / О. М. Кокун. - С.66
Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предикатор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медитации / А. О. Бетина. - С.76-79. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шмаргун, В. М.
    Сенсомоторна дія як індикатор і предикатор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 9. - С. 69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні дослідження
   Психіка

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ppts/2011/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011р. N 12
Зміст:
Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст.
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17
Красновский, В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния / В. Н. Красновский. - С.18-22. - Лит. в конце ст.
Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст.
Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст.
Лобанов, А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта / А. П. Лобанов. - С.39-42. - Лит. в конце ст.
Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. - Лит. в конце ст.
Онацький, В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання / В. М. Онацький. - С.47-50. - Лит. в конце ст.
Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст.
Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст.
Мелехин, С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин. - С.63-66. - Лит. в конце ст.
Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69
Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст.
Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. Болтівець. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст.
Здіорук, С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.77-80
Губенко, О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля / О. В. Губенко. - с.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Шмаргун, В. М.
    Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення [] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 56-63. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Мислення
   Інтелект

   Вікова психологія--Молодший шкільний і підлітковий вік


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)